دلیل دیده نشدن «سیب و سلما» نبود تبلیغ است

هادی دیباجی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که این روزها فیلم سینمایی «سیب و سلما» را بر پرده سینماها دارد درباره حضور در این فیلم سینمایی گفت: واقعا خدا خواست که بازی در این فیلم از طریق آقای بهمنی به من پیشنهاد شد. بازی در این نقش را بسیار دوست داشتم و خوشحالم که دراین فیلم حضور یافتم. وی گفت: زمانی که فیلم‌هایی مانند «زیر نور ماه» و «طلا و مس» را دیدم بسیار علاقه‌مند به بازی در نقش‌های معنوی شدم. چون این نقش‌ها از معدود نقش‌های مثبتی است که جای کار دارد و بازیگر می‌تواند توانایی‌های خود را نشان دهد. زمانی که فیلمنامه فیلم را خواندم از این نقش بسیار خوشم آمد. در طول فیلمبرداری نیز توانستم تعامل بسیار خوبی با کارگردان فیلم برقرار کنم.

وی تاکید کرد: به گفته تهیه‌کننده فیلم از زمانی که فیلم وارد مرحله پیش تولید شد، مخالفت‌ها با فیلم نیز آغاز شد تا جایی که می‌خواستند جلو تولید فیلم را بگیرند. در زمان اکران نیز هیچ حمایتی از فیلم نشده و متاسفانه «سیب و سلما» از تبلیغات مناسب بی‌بهره مانده است. حتی مخالفت‌هایی نیز برای اکران وجود داشت.

دیباجی ادامه داد: در صورتی که تبلیغات فیلم قبلی حوزه هنری که «یه حبه قند» بود از زمان پیش تولید آغاز شد و حتی تا امروز هم ادامه دارد، این حجم تبلیغ را برای فیلم «سیب و سلما» ندیدیم و تنها با تلاش‌های آقای بهمنی و عظیمی بود که «سیب و سلما» توانست تا اینجا پیش بیاید. تبلیغات بی‌شمار «یه حبه قند» قابل مقایسه با «سیب و سلما» نیست.