مهر و امضایم را با خودم دارم

رضا یزدانی خواننده خوش‌صدای موسیقی کشورمان از دو آلبوم در دست تولید خود خبر داد و گفت: « به زودی هر دوی آنها منتشر و راهی بازار موسیقی می‌شوند.» این خواننده در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما اعلام کرد: «یکی از این آلبوم‌ها با آهنگسازی کارن همایونفر بوده که زود‌تر از آلبوم دیگر منتشر می‌شود. این آلبوم که تا چند ماه دیگر وارد بازار می‌شود، با ۶ قطعه که از پیش آماده بوده و قرار بوده در فیلم‌های سینمایی باشد که امکانش فراهم نشده و اضافه کردن سه قطعه دیگر از مجموعه کارهایی است که یزدانی انجام داده است.» یزدانی در ادامه متذکر شد: «عنوان این آلبوم هنوز مشخص نشده است؛ ولی عمده ترانه‌های آن را اندیشه فولادوند و احسان گودرزی سروده‌اند. این آلبوم فضایی کاملا متفاوت و کلاسیک داشته و مثل «مرگ تدریجی یک رویا» و «تهران تهران» فضای منحصر به فرد خود را دارد. » وی در خصوص آلبوم دیگر خود گفت: «این آلبوم شامل قطعاتی است از دوستانی که با هم مشغول همکاری هستیم و فضای آن مانند «ساعت فراموشی» و «ساعت ۲۵ شب» و... است. منتها یکسری تغییرات عمده و اساسی نسبت به آنها کرده است. ترانه‌های آن نیز توسط حسن علی شیری، مهدی ایوبی، اندیشه فولادوند، علی کمارجی، احسان گودرزی و... سروده شده است.»

وی ادامه داد: «آهنگ‌های آلبوم جدیدم را نیز خودم ساخته‌ام و در تنظیم بهروز پایگان، میلاد عدل و آرش زمانیان در کنارم حضور دارند و به تنظیم قطعات می‌پردازند. اغلب تنظیم‌ها را بهروز و میلاد انجام داده‌اند.»

رضا یزدانی در ادامه خاطر نشان کرد: «تیتراژ سریال «ساخت ایران» را خوانده‌ام و از قسمت چهارم به بعد با صدای من پخش می‌شود. گفتنی است که پیش از این، این مجموعه خواننده نداشت.»

قسمت‌های یک تا سه این مجموعه پخش شده و از قسمت چهارم با صدای این خواننده تماشاگر آن خواهیم بود.

وی همچنین خواندن در یک فیلم سینمایی را با ترانه‌ای از یغما گلرویی به نام «زنجیری» عهده‌دار شده است. در «زنجیری» رضا یزدانی به خواندن ۳-۴ قطعه موسیقی می‌پردازد. خود نیز در این فیلم ایفای نقش کرده است.

یزدانی در ادامه در پاسخ به اینکه چرا بعضی‌ها او جزو خوانندگان راک نمی‌دانند و مدام او را مورد داوری خود قرار می‌دهند، گفت: «من هیچ اصراری ندارم که بگویم کاری که انجام می‌دهم راک است. اتفاقا همین دوستانی که این نظر را دارند، مصر به این هستند که کارهای من راک است. »

وی ادامه داد: «اتفاقا من در سبک‌های مختلفی از جمله راک، هارد راک، پاپ راک، جاز، لاتین، راک کلاسیک و حتی پاپ کار کرده‌ام و هیچ اصراری ندارم که صرفا راک کار کنم. من خود خودم هستم و مهر و امضایم را با خودم دارم.» ۱۲ سال است که دارم زحمت می‌کشم و حالا اینهایی که از راه رسیده‌اند به خودشان اجازه می‌دهند که به راحتی در مورد دیگران حرف بزنند و قضاوت کنند.»

رضا یزدانی از اولین خوانندگان و نیز از معدود کسانی بود که قطعه «خلیج فارس» را اجرا کرد. این قطعه یکی از قطعات شنیدنی در کنسرت‌های این خواننده است. «خلیج فارس» را رضا یزدانی به آهنگسازی خودش و ترانه یغما گلرویی با تنظیم بهروز پایگان در روز «خلیج فارس» به هموطنان ایرانی تقدیم کرد.