مجله ادبی «درگاه» روی کیوسک روزنامه‌فروشی‌ها

اولین شماره دوفصلنامه ادبی «درگاه» ویژه بهار و تابستان ۹۱ منتشر شد. این مجله که به تازگی مجوز انتشار دریافت کرده قرار است از این به بعد به‌صورت دو فصلنامه منتشر شود و بیشتر مطالبش را هم به ادبیات استان لرستان و معرفی چهره‌های این استان اختصاص دهد. البته گستره توزیع این مجله در استان‌های کرمانشاه، همدان، خوزستان، ایلام و لکستان هم خواهد بود. در همین رابطه صاحب امتیاز و مدیر مسوول دو فصلنامه درگاه در رابطه با جزئیات این نشریه اظهار کرد: دو فصلنامه درگاه در راستای سیر تکاملی ادبیات معاصر استان لرستان منتشر و توزیع می‌شود.

عبدالرضا شهبازی با بیان اینکه گستره توزیع این دو فصلنامه جنوب و غرب کشور است، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک، این دو فصلنامه به ماهنامه تبدیل شود.

وی تصریح کرد: قرار بر این است که در قالب این دو فصلنامه شخصیت‌های ادبی استان لرستان به کشور معرفی شود.در اولین شماره این مجله آثاری از محمد آزرم، م . روان‌شید، علی رضا پنجه‌ای، بهزاد خواجات، نصرت‌الله مسعودی، فرید قاسمی و... منتشرشد.

این مجله با مدیر مسوولی عبدالرضا شهبازی و سردبیری بهرام سلاح ورزی با قیمت ۳۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.