با مریلا زارعی در بهشت زهرا مصاحبه کرده‌ام

رامبد جوان معتقد است یک بازیگر هیچ فرقی با آدم‌های دیگر ندارد و فقط ویژگی‌های حرفه‌اش او را متمایز از دیگران می‌کند. رامبد جوان که سال گذشته کمدی پر فروش و موفق «ورود آقایان ممنوع» را روی پرده سینما‌ها داشت، امسال تصمیم دارد برنامه متفاوتی را روی آنتن شبکه تازه تاسیس I film بفرستد.

او سراغ بازیگران سینما و تلویزیون رفته و در غالب یک برنامه، گپ و گفت‌های خودمانی را با بازیگران ترتیب داده است. تازه‌ترین تجربه جوان از ۷ اردیبهشت‌ماه هر شب از شبکه I film پخش خواهد شد. به همین بهانه با رامبد جوان گفت‌و‌گوی کوتاهی داشتیم که می‌خوانید:

آقای جوان چرا دربرنامه «گپ» سراغ مصاحبه با بازیگران رفتید و اصلا ایده ساخت این برنامه و وارد شدن به حریم شخصی آنها چطورشکل گرفت؟

اتفاقا من به حریم شخصی بازیگران وارد نمی‌شوم و حرف اصلی برنامه این است که آیا اصلا می‌شود به حریم شخصی یک بازیگر وارد شد؟ یا تا چه حد اجازه هست به حریم شخصی یک بازیگر وارد شویم. پس من به هیچ وجه به حریم شخصی آنها وارد نمی‌شوم. در واقع می‌خواهم به مردم بگویم که یک بازیگر هیچ فرقی با یک آدم معمولی ندارد، اما ویژگی‌های حرفه‌ای یک بازیگر آن‌قدر خاص است که در واقع با همه آدم‌های عادی فرق می‌کند.

معیار انتخاب بازیگران که مقابل دوربین شما قرار گرفتند چه بود؟

به هر حال برای این مجموعه طیفی از بازیگران مد نظر بودند که بیش از هر چیز حرفی برای گفتن و دغدغه‌ داشته باشند. نکته مهم دیگر این بود که آنها باید مدت زمان زیادی موضوع شهرت را عمیقا تجربه کرده و بین مردم محبوب باشند.

آیا موضوع صحبت شما با بازیگران صرفا درمورد موضوع شهرت و اتفاقاتی است که آنها در طول زندگی هنری ایشان تجربه کرده‌اند؟

خیر، اصولا در برنامه «گپ» با هر کدام از بازیگران با توجه به فضایی که در آن بودیم، موضوع صحبت تغییر می‌کرد. مثلا من با مریلا زارعی به بهشت زهرا رفتیم و صحبت‌های ما مسیر دیگری پیدا کرد یا با رضاعطاران به بازار تهران رفتیم و این لوکیشن در نوع صحبت‌های ما تاثیر داشت و قطعا در طول برنامه صحبت‌های جالبی را از بازیگران خواهید شنید.

غیر از بازیگرانی که در خبرهای پیشین به حضور آنها اشاره شد کدام یک از بازیگران مقابل دوربین شما قرار گرفتند؟

غیر از رضا عطاران، مریلا زارعی، سیامک انصاری، داود رشیدی، بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی، شقایق دهقان و محراب قاسم خانی، مهرانه مهین‌ترابی، نسرین مقانلو به تازگی پانته‌آ بهرام، امیر حسین رستمی، امین تارخ، مهدی فخیم‌زاده و... به گروه بازیگرانی که با آنها همراه شدیم، اضافه شده‌اند.

و چرا شبکه I film را برای ساخت این مجموعه انتخاب کردید؟

به هر حال شبکه I film جزو پربیننده‌ترین شبکه‌ها است. این شبکه برای همکاری از من دعوت کرد و من با کمال میل پذیرفتم. امیدوارم مردم هم از دیدن «گپ» لذت ببرند.