پس از سال‌ها «گاو خشمگین» دوباره می‌آید؛ اما بدون اسکورسیزی

پیش‌تولید دومین قسمت درام ورزشی و شرح حال‌گونه «گاو خشمگین» شروع شد و کلید فیلمبرداری آن ماه ژوئن زده می‌شود.مدت‌ها بود که در صنعت سینما شایعه تولید قسمت دوم این فیلم تحسین شده اسکورسیزی مطرح بود، ولی کسی این خبر را به صورت رسمی تایید نمی‌کرد. تهیه‌کنندگان فیلم با تایید خبر فوق، اعلام کردند در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگران اصلی آن (که متفاوت از بازیگران قسمت اول خواهند بود) هستند. فیلم بر اساس قصه زندگی واقعی جیک لاموتا ساخته می‌شود که از چهره‌های جنجالی دوره خود بود و دستمایه نگارش چندین کتاب شد. مارتین اسکورسیزی سال ۱۹۸۰ قسمت اول فیلم را با بازی رابرت دنیرو در نقش جیک لاموتا کارگردانی کرد و تحسین منتقدان سینمایی را برانگیخت.

لاموتا قهرمان سابق سنگین وزن رشته مشت‌زنی بود که قهرمانی او زیر سایه زندگی سراسر مشکل و دردسرش قرار گرفت و وضعیت ناهنجاری برای وی پدید آورد. حسادت، خشم، کینه و خشونت از جمله عواملی بود که زندگی خانوادگی وی را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرد و باعث از هم پاشیده شدن آن شد. نتیجه کار، تنهایی بود و لاموتا تلاش کرد تا در پایان کار به رستگاری برسد.

آنچه مسلم است این نکته است که دنیرو در قسمت دوم فیلم دوباره در نقش لاموتا بازی نخواهد کرد. این نقش را به احتمال زیاد ویلیام فورسایت بازی می‌کند. فورسایت در فیلم موفق دهه هشتادی «روزی روزگاری در آمریکا» (ساخته سرجپو لیونه) همبازی رابرت دنیرو بود.

برای کارگردانی قسمت دوم «گاو خشمگین»

(که براساس قصه یک نوول پرخواننده شرح حال‌گونه منتشر شده در سال ۱۹۸۶ ساخته می‌شود) هم ماراتین گوئیجونی ایتالیایی‌تبار انتخاب شده است.وی مدیر تولید نسخه اصلی بود که توسط اسکورسیزی ساخته شد. نسخه اصلی نامزد دریافت چند جایزه اسکار

(و از جمله بهترین فیلم و کارگردان و بازیگر مرد) بود.

معلوم نیست چرا خود اسکورسیزی قسمت دوم فیلم را کارگردانی نمی‌کند، اما گفته می‌شود وی اعلام کرده دوست ندارد قسمت تازه‌ای از هیچ یک از فیلم هایش ساخته شود.