وسترن بین‌ها بیایند، شین آمد!

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، زندانبان، مادر لر، هیولای پرنده، آخرین پرواز، یک مادر۲، این پرونده مختومه نیست، خائن ۱، شین، سرزمین مادری، خائن ۲، مرز، زمینی دیگر پنج‌شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه از شبکه‌های یک، دو، سه و چهار پخش می‌شود. شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی، زندانبان، به کارگردانی ریگ تریس محصول سال ۲۰۱۱ کشورآمریکا امشب ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی مادر لر، به کارگردانی و تهیه کنندگی جهانگیر الماسی فردا ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.

شبکه دو

فیلم سینمایی آخرین پرواز، به کارگردانی ریچارد استنلی و تهیه کنندگی تینا استرن امروز ساعت ۱۴:۳۰ پخش خواهد شد. شبکه دو سیما برای روزجمعه ۲۵ فروردین ماه ساعت۱۷:۳۰ فیلم سینمایی، یک مادر۲، به کارگردانی و تهیه کنندگی ماسیمو اسپانو، محصول سال ۲۰۰۸ کشور ایتالیا را برای پخش در نظر گرفته است. جمعه ۲۵ فروردین ساعت۲۳ فیلم تلویزیونی این پرونده مختومه نیست، به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی رضا جودی پخش می‌شود.

شبکه سه

فیلم سینمایی شین، به کارگردانی جورج استیونس امشب ساعت ۲۳:۳۰ پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی جین آرتور و آلن لاد آمده: هفت تیرکشی به نام شین به شهر کوچکی به نام وایومینگ می‌رود و با کارگری درمزرعه جواستوارت اقامت می‌کند. رایگرسعی دارد مزرعه داران را وادار به کوچ کند تا زمین های منطقه را صاحب شود و برای همین ازاستوارت می‌خواهد برای مذاکره به نزد او برود، ولی شین می‌فهمد که آنها قصد دارند استوارت را بکشند. فیلم سینمایی، شین، محصول سال ۱۹۵۳ درکشورآمریکا ساخته شده است. همچنین فردا ساعت ۱۴:۳۰ هم فیلم سینمایی خائن ۲، محصول سال ۲۰۰۹ فرانسه، پخش خواهد شد.

شبکه چهار

فیلم سینمایی زمینی دیگر، به کارگردانی مایک کاهیل فردا ساعت ۲۰:۳۰ درقالب برنامه، سینما ۴ پخش می‌شود.