سری جدید «پارک ملت» تغییر می‌کند

مدیر شبکه اول سیما، تولید سری دوم برنامه «پارک ملت»‌ را منوط به تحقق شرایطی دانست که پخش مجدد آن را با فاصله‌ای از آغاز سال ۹۱ امکان‌پذیر می‌کند. مهدی فرجی در گفت‌و‌گو با «ایسنا:، با اعلام این خبر توضیح داد: در حال بررسی راه‌اندازی مجدد «پارک ملت» هستیم؛ خود آقای شهیدی‌فرد هم به نوگرایی‌های جدید اعتقاد دارد؛ ما هم مجموعه شرایط را بررسی می‌کنیم.

او ادامه داد: نمی‌توانیم بگوییم که این برنامه حتما با فاصله کوتاهی از نوروز راه می‌افتد‌، در حال بررسی هستیم تا ببینیم از چه مقطعی به چه شکلی و با چه موضوعات و عناوینی «پارک ملت» را شروع کنیم؛ اما شروع دوباره این برنامه، قطعا فاصله‌ای با روزهای نخست سال جدید خواهد داشت با این حال تلاش ما این است که «پارک ملت» در سال ۹۱ روی آنتن باشد.

مدیر شبکه یک با تایید اینکه سری جدید «پارک ملت»، تغییراتی را تجربه می‌کند، افزود: اگر سری جدید این برنامه راه بیفتد با اجرای آقای شهیدی‌فرد ‌و ترکیبی از مجریانی که در حال حاضر هیچ تصور قطعی از آنها نداریم، خواهد بود؛ اما این برنامه قطعا با حضور آقای شهیدی‌فرد به عنوان مجری و تهیه‌کننده راه می‌افتد که در حال حاضر نمی‌توانیم راجع به جزئیات آن صحبت کنیم.