بچه خرس‌های قطبی دوباره آمدند

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مادر خوانده، شانس زندگی، توفان سهمگین، بچه خرس‌های قطبی، انتقام چینی، تب پنهان، سبک آزاد، خرس کوچک و استاد، تیری در تاریکی، مردی که فریاد می‌زند، تیغ پنهان، تل خاکی پنج‌شنبه و جمعه ۴ و۵ اسفند ماه از شبکه‌های یک، دو، سه و چهار پخش می‌شود. شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی مادرخوانده به کارگردانی دان روز محصول سال ۲۰۰۹ کشورآمریکا، امشب ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

همچنین فیلم سینمایی شانس زندگی به کارگردانی شهریار پارسی پور، فردا ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی مهدی فتحی، چنگیز وثوقی، افسانه بایگان و زنده‌یاد جهانگیر فروهر آمده: پسر یک درجه دار نیروی انتظامی از آمریکا می‌آید و قرار و مدار ازدواج با دختر دایی‌اش گذاشته می‌شود. به‌رغم تصور پدر، فرزندش درآمریکا تحصیل نکرده و دائم دنبال کار بوده است. کلاهبرداری که به تازگی توسط درجه دار دستگیر شده، رییس پسر او بوده و با دستگیری او جوان شانسی برای زندگی نمی‌بیند.

فیلم سینمایی توفان سهمگین به کارگردانی ژا اونینگ فنگ هم فردا شب ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

شبکه دو

فیلم سینمایی خاطره‌انگیز بچه خرس‌های قطبی امروز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: خرس بزرگی به نام موی عاقل به منظور دعوت حیوانات برای شرکت در جشن تابستانی از همسرش جدا می‌شود. پس از رفتن موی عاقل، موشکا و میشکا به دنیا می‌آیند. موی عاقل به دست شکارچیان، زخمی می‌شود و موشکا و میشکا به جای او، خبر رسیدن تابستان به حیوانات را اعلام می‌کنند.

کارگردان این فیلم خاطره‌انگیز که سال‌ها قبل از تلویزیون پخش شده است و برای نسل دهه شصت خاطره خوبی را یادآوری می‌کند چی کائو کاتسوئی و تهیه کنندگی ‌ساتوشی ایتو و تاشئو نیشیگاکی محصول سال ۱۹۷۹ درکشورآلمان ساخته شده است.

شبکه دو سیما برای فردا عصر ساعت۱۷:۳۰ فیلم سینمایی انتقام چینی به کارگردانی آنتونیو و مارکومانتی و تهیه کنندگی توماسو داری، محصول ۲۰۰۶ کشور ایتالیا را برای پخش درنظر گرفته است.

شبکه سه

فردا ساعت ۱۴:۳۰ فیلم سینمایی خرس کوچک و استاد به کارگردانی فرد درسچ، محصول سال ۲۰۰۸ کشورآمریکا پخش می‌شود.

فیلم سینمایی تیری در تاریکی به کارگردانی جورج استانفورد، فردا شب ساعت ۱۹ پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی تیری درتاریکی محصول کشورآمریکا درسال ۲۰۰۴ ساخته شده است.

شبکه چهار

فیلم سینمایی تیغ پنهان به کارگردانی یوجی یامادا فردا ساعت۱۲:۳۰ روی آنتن می‌رود.

همچنین فیلم سینمایی تل خاکی به کارگردانی لوئیز بردجو محصول سال ۲۰۰۹، جمعه ۵ اسفند ماه ساعت ۲۰:۳۰ درقالب برنامه سینما ۴ پخش می‌شود.