«من سیداحمد هستم...» منتشر می‌شود

نخستین زندگینامه داستانی مرحوم سیداحمد خمینی با عنوان «من سیداحمد هستم...» در دست انتشار قرار گرفت. به گزارش مهر، این کتاب که نخستین زندگینامه داستانی درباره مرحوم سیداحمد خمینی است با عنوان «من سیداحمد هستم...» به سفارش واحد کودک و نوجوان موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) تالیف و در دست انتشار قرار گرفته است.

این کتاب از سوی «مهدی قیصری» و بر پایه مداخل و منابع مستند موجود در موسسه و در ۱۴۰ صفحه برای مخاطب نوجوان تالیف شده است.

این کتاب شرح زندگی مرحوم سیداحمد خمینی را از دوران تولد تا دوران تبعید امام در ترکیه وعراق و پاریس و نیز سال‌های مبارزه در ایران تا زمان بازگشت به ایران در بهمن ماه سال ۵۷ شامل می‌شود. همچنین موضوع زندگی شخصی مرحوم سیداحمد خمینی از جمله مساله خواستگاری و ازدواج وی نیز در این کتاب مورد توجه قرار گرفته است.

قیصری سال گذشته نیززندگینامه داستانی شهید سیدمصطفی خمینی را با عنوان «لطف پنهان» از سوی انتشارات موسسه همشهری منتشر کرد که در جشنواره ادبی یار و یادگار مورد تجلیل قرار گرفت.این کتاب از سوی موسسه انتشارات عروج وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) منتشر خواهد شد.