کنسرت گروه آریان و بنیامین در برج میلاد

گروه آریان و بنیامین در بخش پاپ بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر ۲۸ بهمن‌ماه در برج میلاد به روی صحنه می‌روند. به گزارش ستاد خبری جشنواره موسیقی فجر، محسن رجب پور مدیر برنامه‌های آریان و بنیامین در خصوص اجرای این دو گروه در جشنواره امسال گفت: در کنسرت گروه آریان گلچینی از آلبوم گل آفتابگردون، و اما عشق، تا بی‌نهایت و بی‌تو باتو اجرا می‌شود.

وی افزود: همچنین بعضی از قطعات معروف این کنسرت را به صورت میکس در آورده‌ایم تا هم بتواند برای مردم خاطرات را تداعی کند و هم تنوعی برای مخاطبان داشته باشد.

رجب‌پور در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در این اجرا از قطعاتی که تاکنون مجوز نشر دارند استفاده می‌کنیم و با وجود اینکه آلبوم جدید آریان هم در راه است، اما به دلیل نداشتن مجوز قطعه‌ای از آن اجرا نخواهیم کرد.وی تصریح کرد:گروه آریان امسال برای

سومین بار در جشنواره موسیقی فجر شرکت کرده و با نوازندگانی چون سیامک خواهانی (ویولن)، شراره فرنژاد (گیتار، همخوان)، برزو بدیهی (پرکاشن)، نینف امیرخاص (کیبورد)، علیرضا طباطبایی (درام)، سحر کاشمری (همخوان)، ساناز کاشمری (همخوان)، علی پهلوان (آواز، گیتار) و پیام صالحی (آواز، گیتار) حضور دارند.رجب‌پور در ادامه با اشاره به اجرای بنیامین در جشنواره بیست‌وهفتم موسیقی فجر گفت: بسیار تلاش کردیم که برای این کنسرت یکسری قطعات جدید آماده کنیم، اما قطعات جدید آلبوم این خواننده هنوز مجوز نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از تفاوت‌های کنسرت بنیامین در جشنواره موسیقی فجر با سایر اجراها به گونه ای است که نگاهی به آثار این خواننده از ابتدا تاکنون داشته باشیم، بر این اساس بنیامین در این اجرا با یک نگرش جدید قطعات شناخته شده را به صورت میکس اجرا می‌کند.گروه آریان ۲۸ بهمن ماه ساعت ۱۵/۱۸ و بنیامین در همین روز ساعت ۴۵/۲۱ در برج میلاد به روی صحنه می‌رود.