اسم آلبوم‌ ایرج را شما انتخاب کنید!

هفته گذشته برای اولین بار خبر انتشار آلبوم جدید استاد حسین خواجه امیری (ایرج) منتشر شد تا واکنش‌های جالب توجهی از سوی مخاطبان موسیقی نسبت به این اتفاق رخ دهد. استقبال به حدی بود که می‌شد به وضوح ولع مخاطبان موسیقی را برای شنیدن این ‌آلبوم حس کرد. با گذشت یک هفته از این خبر واکنش‌ها به آن همچنان ادامه دارد و همین باعث شد که جزئیات بیشتری از این آلبوم را منتشر کنیم. در حین همین پیگیری‌ها بود که استاد پیشنهاد جالب توجهی را ارائه کرد و گفت دوست دارد اسم آلبومش را مخاطبان قدیمی خودش و دوستداران موسیقی انتخاب کنند. شاید برایتان جالب باشد که آلبوم ایرج به هیچ وجه شباهتی به کارهای قبلی این خواننده ندارد و در فضایی کاملا پاپ تولید و ارائه شده است. آلبومی با تمام مولفه‌های آلبوم‌های پاپ و موسیقی و تنظیمی به روز. از همه سبک‌ها می‌شود در این آلبوم دید، ولی نقطه اوجش را بدون شک باید در قطعات تند و ریتمیکی شاهد بود که ایرج برای اولین بار سمت آنها رفته و به خوبی هم از پس آنها بر آمده است.

این آلبوم ۸ قطعه دارد که که ۵ قطعه از آن در فضایی کاملا پاپ ساخته شده است. سه قطعه دیگر این آلبوم را هم ایرج در‌‌ همان فضاهای کوچه‌بازاری قدیمی خوانده که پیش‌بینی می‌شود مخاطبان نسل‌های قدیمی موسیقی ایرانی ارتباط خوبی بتوانند با آن برقرار کنند. همه قطعات این آلبوم بر خلاف صحبت‌هایی درباره بازخوانی قطعات قدیمی در این آلبوم شده بود، آثار جدیدی هستند که برای اولین بار است که آنها را با صدای ایرج می‌شنویم. آهنگساز و تنظیم کننده همه قطعات این آلبوم «بهنام خدارحمی» است. تهیه‌کننده آلبوم اعتقاد دارد تلاش‌هایی که این موزیسین برای آلبوم انجام داده واقعا ستودنی است و سهم بزرگی از این آلبوم را باید به حساب او گذاشت. ترانه‌سرای این آلبوم هم «نسرین سیفی» است.

اسم آلبوم را شما انتخاب کنید!

برای حضور در این فراخوان شماره قطعه‌ای که بیشتر نامش را دوست دارید، به ۳۰۰۰۴۵۰۸۰۱ بفرستید. این شماره پیامک، از سوی موسسه صاحب امتیاز آلبوم به صورت کاملا اختصاصی به هواداران «ایرج» اختصاص داده شده است و علاوه بر حضور در این فراخوان مخاطبان وی می‌توانند هر انتقاد یا پیشنهادی را هم که دارند، به این شماره ارسال کنند. سامانه طوری تعریف شده که قابلیت تفکیک نتایج نظرسنجی را از انتقاد‌ها و پیشنهادها دارد. کسانی که در این نظرسنجی شرکت می‌کنند به صورت هفتگی از نتایج این فراخوان مطلع خواهند شد.