سیما تیرانداز یک نمایشنامه برای اجرا پیشنهاد کرد

سیما تیرانداز پس از شش سال دوری از عرصه کارگردانی تئاتر، نمایشنامه «ناامنی» را برای اجرا در مجموعه تئاتر شهر پیشنهاد کرد.

این بازیگر و کارگردان تئاتر به ایسنا گفت: پس از شش سال دوری از کارگردانی تئاتر،‌ امیدوارم سال آینده بتوانم نمایشنامه «ناامنی» را در تئاتر شهر اجرا کنم. او درباره انتخاب این متن که نوشته هالی مشتاقی‌نیا است‌، توضیح داد: تم این متن تنهایی آدم‌ها است‌، اینکه همه ما دچار این درد مشترک هستیم‌، حتی در ایده‌آل‌ترین شرایط هم باز این احساس تنهایی را داریم،‌ همه ما بسیار منزوی و درون‌گرا شده‌ایم و در برقراری ارتباط با یکدیگر دچار مشکل هستیم.

سیما تیرانداز با اشاره به علاقه‌اش به این نمایشنامه ادامه داد: این متن را خیلی دوست داشتم چون به خوبی آن را حس می‌کنم و امیدوارم اجرای خوبی از آن به صحنه بیاورم.

سیما تیرانداز در پایان به ایسنا گفت:‌ هرچند در این سال‌ها کارگردانی نکرده‌ام، اما حالا که می‌خواهم دوباره کاری را دست بگیرم‌، نمی‌توانم تمام فکرم را به خلق بهتر یک اثر متمرکز کنم، بلکه دائما ناچارم به مسائل حاشیه‌ای هم فکر کنم، اما با تمام این مشکلات همچنان امیدوارم شرایط بهتری برای کارکردن یک کارگردان فراهم شود.