پرستاره‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران

پس از بازیگرانی چون بهرام رادان و مهران مدیری، با حضور هدیه تهرانی در استودیوی انجمن گویندگان جوان، نهایی‌سازی دیالوگ‌های انیمیشن سینمایی «تهران ۱۵۰۰» به پایان رسید تا این اثر برای شرکت در جشنواره فیلم فجر آماده شود. به گزارش ایسنا این بازیگر سینما که گویندگی نقش «نازی» را در این انیمیشن بر عهده دارد، تغییرات نهایی دیالوگ‌های نقش‌اش را در حضور بهرام عظیمی، کارگردان و مهرداد رییسی، مدیر دوبلاژ این انیمیشن اعمال کرد.

رییسی تجربه همکاری با تهرانی را به عنوان یک بازیگر مطرح سینما، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواند.رییس انجمن گویندگان جوان با اشاره به پایان نهایی‌سازی دیالوگ‌های این انیمیشن اظهار کرد: طی روزهای گذشته افرادی چون بهرام رادان، مهران مدیری، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی‌نیا، حبیب رضایی و حسام نواب صفوی نیز در استودیو انجمن گویندگان حضور پیدا کردند و با انرژی‌ای که گذاشتند کارشان را به بهترین شکل انجام دادند.

وی افزود: بهرام عظیمی به‌دلیل دیدگاه خاص و شناخت خوبی که از مخاطب دارد، با ساخت «تهران۱۵۰۰» یک اثر مردمی و و پرمخاطب دیگر را به کارنامه کاری‌اش اضافه کرد.

فیلم در ژانر کمدی است و داستان آن درباره گذشته و حال پیرمردی ۱۶۰ ساله به‌نام اکبرآقا (مهران مدیری) است و زمان داستان ۱۵ روز قبل از تحویل سال ۱۵۰۰ هجری شمسی است. در سال ۱۵۰۰ روبات‌ها در کنار مردم زندگی می‌کنند و آدم‌های پولدار می‌توانند با امکانات پیشرفته پزشکی تا ۱۶۰ سال زندگی کنند!