اجرای «فرودگاه - پرواز 707» رشیدی باز هم به تعویق افتاد

نمایش «فرودگاه - پرواز ۷۰۷» که قرار بود زمستان امسال در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا شود از نیمه اول فروردین‌ماه سال ۹۱ اجرای عمومی خود را آغاز خواهد کرد. رشیدی درباره وضعیت اجرای نمایش «فرودگاه - پرواز ۷۰۷» به مهر گفت: طی صحبتی که با مدیریت مجموعه تئاتر شهر داشتیم قرار شد تا زمان اجرای نمایش تغییر پیدا کند. از این رو نمایش «فرودگاه - پرواز ۷۰۷» را از نیمه اول فروردین‌ماه سال آینده در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌بریم.

این کارگردان با سابقه عرصه تئاتر درباره گروه بازیگری و زمان شروع تمرینات نمایش افزود: با به تعویق افتادن اجرا فرصت خوبی فراهم شده تا برای انتخاب بازیگر نقش اول نمایش دستمان بازتر باشد. به طور حتم از بهمن‌ماه تمرینات نمایش را آغاز می‌کنیم.

پیش از این قرار بود داود رشیدی نمایش «فرودگاه - پرواز ۷۰۷» را مهرماه سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرد که این زمان اجرا به بهمن‌ و اسفندماه امسال تغییر پیدا کرد. این برای دومین‌بار است که زمان اجرای عمومی نمایش «فرودگاه - پرواز ۷۰۷» تغییر پیدا می‌کند.

نمایشنامه «فرودگاه ـ پرواز ۷۰۷» روایتگر زندگی یک شاعر است و به مقولاتی چون مرگ، عشق و آرزو می‌پردازد. رشیدی قصد دارد نمایش «آقای اشمیت کیه؟» را با حضور بازیگرانی چون رضا بابک، سروش صحت، احمد ساعتچیان و بهناز جعفری تابستان امسال در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد.