مدیران: توقف قانونی است کارگردان: غیرقانونی است

درپی انتشار خبر توقیف نمایش «افسانه ببر» به کارگردانی هادی عامل و بازی هدایت هاشمی، رییس مجموعه تئاترشهر در این زمینه گفت: زمان اجرای این نمایش تمام شده و هیچ توقیفی در کار نیست. سیدصادق موسوی (رییس مجموعه تئاتر شهر) این خبر را به «ایلنا» اعلام کرد.

این در حالی است که کارگردان نمایش و بازیگر این اثر به صورت جداگانه اعلام کرده‌اند که نمایش قبل از موعد مقرر به کار خود پایان داده است.

هادی عامل که این نمایش را در تالار انتظار سالن اصلی تئاترشهر تا ۲۵ آذر روی صحنه داشت، اعلام کرده: ما قرارداد ۴۰ اجرا در این تالار داشتیم و در این زمینه نیز با انجمن هنرهای نمایشی قرارداد بسته‌ایم.

وی ادامه داد: در بیست‌وهفتمین اجرای نمایش خبر دادند که زمان اجرا به پایان رسیده است. این در حالی است که مجوز شورای نظارت و ارزشیابی برای هر نمایش شامل ۳۰ اجرا است و ما هنوز کمتر از ۳۰ شب اجرا داشتیم.

عامل گفت: نمایشی که همزمان با ما و در شرایط یکسان به اجرا می‌رود، هشت روز زودتر شروع شده و هنوز هم ادامه دارد. نمایش ما به گیشه و فروش وابسته بوده و حمایت دولتی ندارد و طبق عرف اجرای نمایش قابل تمدید است و ما درحال پیگیری کار هستیم.