اسب نجیب  کاهانی مدعی جدید صدر جدول

فروش فیلم‌های «سعادت‌آباد» و «یه حبه قند» همچون هفته پیش ادامه دارد و این دو فیلم در صدر جدول قرار دارد. با آغاز اکران «اسب حیوان نجیبی است» این فیلم هم به مدعیان صدرنشینی پیوسته است. به گزارش مهر، رقابت بین دو فیلم «سعادت آباد» مازیار میری و «یه حبه قند» سیدرضا میرکریمی همچنان ادامه دارد، این در حالی است که احتمالا این دو فیلم با وجود فروش بالا از هفته آینده اول دی ماه سینمای سرگروه خود را از دست می‌دهند. اکران عمومی «اسب حیوان نجیبی است» عبدالرضا کاهانی نیز از هفته گذشته در گروه سینمایی عصر جدید آغاز و با استقبال نسبتا خوبی روبه‌رو شده است.

اسب حیوان نجیبی است کاری از عبدالرضا کاهانی است که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش در آمد. این اثر با داشتن ۲۲ سینما در تهران و چهار روز نمایش ۴۵ میلیون تومان فروش کرده‌است. «اسب حیوان نجیبی است» امکان اکران در شهرستان‌ها را ندارد.

سعادت‌آباد آخرین ساخته سینمایی مازیار میری هم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش در آمد. این فیلم با داشتن ۱۴سینما در تهران و ۵۷ روز نمایش ۹۸۴ میلیون تومان فروش کرده‌است. همچنین در شهرستان‌ها نیز با همین تعداد روز نمایش و ۲۰سالن نمایش به فروش ۴۲۰ میلیون تومانی دست پیدا کرده‌است.

یه حبه قند آخرین ساخته سیدرضا میرکریمی است. این فیلم با داشتن ۱۸سینما در تهران و ۵۷ روز نمایش ۸۵۳ میلیون تومان و در شهرستان‌ها نیز با داشتن ۱۴ سالن ۳۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. پرتقال خونی کاری از سیروس الوند است که پخش آن برعهده فیلمیران است. این هفته فیلم با داشتن ۲۰ سینما در تهران و ۴۲ روز نمایش ۴۴۷ میلیون تومان و در شهرستان‌ها با ۱۶ سینما ۱۹۰ میلیون تومان فروش کرده است. در این فیلم فریبرز عرب‌نیا، حامد بهداد، نیوشا ضیغمی و ویشگا آسایش بازی می‌کنند. راه آبی ابریشم فیلمی تاریخی و درباره دریانوردی ایرانیان است. این پروژه فاخر ملی با داشتن ۹سینما در تهران و۵۰روز نمایش ۲۸۳ میلیون تومان فروش کرده است و در شهرستان‌ها نیز با داشتن ۱۱ سینما به فروش ۱۱۰ میلیون تومانی دست پیدا کرده است.

پیتزا مخلوط ساخته حسین قاسمی جامی در حال حاضر فقط در شهرستان‌ها اکران شده است. این فیلم با داشتن ۱۸ سینما به فروش۱۹۰ میلیون تومانی دست پیدا کرد.

آسمان هشتم فیلمی از حسن نجفی است. این فیلم نیز با داشتن ۵ سینما در تهران و۱۵ روز نمایش دو میلیون تومان در تهران فروش کرده است. همچنین در شهرستان‌ها نیز با داشتن دو سینما و ۱۰ روز نمایش دو میلیون تومان فروش داشته است. فروش فیلم‌های فوق تا پایان تاریخ ۲۱ آذر ماه است.