تعداد مجریان خوب تلویزیون ۱۰ نفر هم نیست

سیدعلی ضیا اعتقاد دارد اگر دغدغه مجریان تلویزیونی صرفا دیده شدن نباشد و ارتباط با مردم حرف اصلی را بزند، وضعیت اجراها بهتر خواهد شد. سیدعلی ضیا کارش را از رادیو آغاز کرد و پس از سال‌ها تجربه کسب کردن در این رسانه قدم به تلویزیون گذاشت.

به گزارش خبر آنلاین، ضیا تا امروز مجری برنامه‌های پرمخاطب چون «گزینه جوان» و «نیمروز» بوده است. ضیا درباره اجرای تلویزیونی گفت: به نظر من خیلی خوب است که من را با مجریان دیگر مقایسه می‌کنند. مثلا خیلی خوب است که من را با مجری که ۱۰ سال از من بیشتر سابقه اجرا دارد، مقایسه می‌کنند. مثل اینکه فرزاد حسنی را با مرحوم نوذری مقایسه کنید و این اتفاق خوشایندی است. مثلا خیلی‌ها می‌گویند اجرای من شبیه احسان علیخانی است، اما من و احسان ۱۰۰ در‌صد تفاوت داریم. من در اجرا اکت دارم و هیچ‌وقت در برنامه گفت‌وگوی چالشی نداشته‌ام؛ چون قرار برنامه‌ای که من آن را اجرا می‌کنم این نیست.

او ادامه داد:شاید تعداد مجریان خوب ما در تلویزیون به ۱۰ نفر هم نرسد. جدا از خودم که معتقدم در این دسته محسوب نمی‌شوم، می‌خواهم بگویم اگر سیر آدم‌هایی که در این رسانه هستند، دغدغه‌هایشان صرفا دیده شدن نباشد و فقط کار برای مردم باشد و ارتباط با مردم برای آنها حرف اصلی را بزند، قطعا اجراهای بهتری را در تلویزیون شاهد هستیم. مثل آقای فرزاد حسنی که در دورانی اجرای کاملا خلاقانه‌ای داشتند. مثل احسان علیخانی که ژانر خودش را دارد اگر از الان به بعد هم آدم‌هایی از این جنس بیایند، قطعا ما اجرا‌های بی‌نظیر در تلویزیون خواهیم داشت.

من معتقدم هر ساعت در شبکه سه ساعت پربیننده‌ است، هر چند عمده‌ترین کار این برنامه زمانی بود که مخاطبان جوانش را در تابستان پیدا کرد. ما یکسری مخاطب دائمی داریم. یک بخش دیگر این است که پتانسیل جذب مخاطب داریم مثل دانشجوها و...

در حال حاضر خیلی‌ها خواهان تغییر ساعت برنامه هستند به هر شکل این تصمیم مدیران شبکه است؛ اما این برنامه در شبکه سه به خوبی دیده می‌شود. من برنامه «نیمروز» را دوست دارم و نمی‌دانم این برنامه تا چه زمان ادامه پیدا خواهد کرد؛ اما امیدوارم با صلاحدید مدیران شبکه ادامه‌دار باشد.

می‌خواهم بگویم تمام توانم را در این مدت برای «نیمروز» گذاشتم و بیشتر تلاش خواهم کرد و تلاش خواهیم کرد تا سال آینده «نیمروز ۲» را داشته باشیم.

این برنامه در حال حاضر جایگاهی دارد که شاید هر مجری دیگری بخواهد جای من باشد. از خدا و بعد تیم این برنامه تشکر می‌کنم که من را برای اجرای این برنامه انتخاب کردند.