هشدار سعید اسدی به تعطیلی تالار «مولوی»

مدیر تئاتر «مولوی» با اظهار تاسف از وضعیت نامطلوب این تالار نسبت به تعطیل شدن آن هشدار داد. سعید اسدی به ایسنا، گفت: تئاتر «مولوی» شرایط مناسبی ندارد و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، ممکن است این تئاتر تعطیل شود. او با اشاره به وضعیت مبهم تفاهم‌نامه میان این تالار با اداره کل هنرهای نمایشی تصریح کرد: شورای حمایت اداره کل هنرهای نمایشی با پرداخت کمک هزینه مختصری به کارهای دانشجویی که پیش از این در تالار مولوی اجرا شده بودند موافقت کرد، اما متاسفانه کارهای حرفه‌ای مانند نمایش «ویتسک» ناصر حسینی‌مهر مورد توجه قرار نگرفتند.

سعید اسدی یادآور شد:‌ در حال حاضر عمده‌ترین مشکل ما تفاهم‌نامه با اداره کل هنرهای نمایشی است. قرار بود این تفاهم‌نامه در ازای خدماتی مانند میزبانی جشنواره‌های مختلف حمایت از گروه‌های دانشجویی و ... انجام شود و با اینکه ما تعهداتمان را انجام داده‌ایم، اداره‌کل درباره تفاهم‌نامه اقدامی نکرده است.

مدیر تالار «مولوی» ادامه فعالیت‌های این تالار را منوط به انجام تعهدات قبلی اداره کل هنرهای نمایشی دانست و توضیح داد: در تمام این مدت دانشگاه تهران حسن نیت و همکاری خود را با فعالیت‌های تالار مولوی نشان داده، اما با توجه به اینکه دانشگاه برای تولید تئاتر ردیف بودجه خاصی ندارد ناچار است هزینه‌ها را از محل‌های دیگری تامین کند. این استاد دانشگاه اضافه کرد:‌در حال حاضر دانشگاه به این نتیجه رسید اگر این مشکل تا پایان هفته جاری حل نشود، فعالیت‌های تالار مولوی به حالت تعلیق در آید.