هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در تاریخ سوم لغایت دهم آبان‌ماه در محل مصلای امام‌خمینی (ره) در تهران برگزار شد.

در همین مدت عده زیادی از مردم تهران اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، استادان دانشگاه‌ها و اهالی مطبوعات و همچنین شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی کشور از این نمایشگاه دیدن کرده و بعضا در دفتر یادبود روزنامه‌ها و رسانه‌ها نظر خود را در خصوص آن نشریه مکتوب کردند. آنچه در زیر منعکس می‌شود نظر تعدادی از خیل کسانی است که نظر خود را در مورد روزنامه دنیای‌اقتصاد در دفتر یادبود نمایشگاه نوشته‌اند، نظراتی بسیار سودمند هم از سوی مردم عادی و هم از سوی سیاست پیشگان.
روزنامه تخصصی دنیای‌اقتصاد در بخش اقتصادی همیشه دارای مزیت و برجستگی بوده و با وجود سابقه کم در عرصه مطبوعاتی، دارای توان و ظرفیت بالای بالقوه‌ای است که می‌تواند سرمایه‌ای مناسب برای آینده باشد مسیر طی شده برای کسب توفیق گرچه پرفراز و نشیب و سخت بوده ولی امیدوارکننده است. در آینده یقینا این سرمایه تجربی و تخصصی می‌تواند قله‌های بلندتری را فتح کند. یقینا اراده قوی و مدیریت مناسب توانسته است این مسیر را طی کند برای کلیه دست‌اندرکاران، مدیران، خبرنگاران و کارکنان آن آرزوی توفیق دارم.


علی‌اصغر یوسف‌نژاد
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی

خداوند رحمان توفیق عنایت کرد که از روزنامه وزین دنیای‌اقتصاد بازدید شد. من از این روزنامه وزین و خوب متشکرم، حقیر هر روز روزنامه را مطالعه کرده و اخبار و مقالات چاپ شده را رصد می‌نمایم، بسیار مطالب خوب و ارزنده‌ای ارائه می‌شود که به بدنه مالی و اقتصادی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک می‌کند. من به سهم خودم متشکرم.
سیدامین جوادی- مدیرعامل موسسه عسکریه