شاپور قریب به جشنواره فیلم کودک اصفهان نمی‌رود

شاپور قریب به‌رغم دعوت مسوولان به جشنواره فیلم کودک اصفهان نمی‌رود.

همسر این کارگردان سینما در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب گفت: دو روز پیش آقای میرعلایی مجدد تماس گرفتند و گفتند هر جوری که هست شرایط حضور شاپور را به اتفاق من و پسرم در اصفهان فراهم می‌کنند. اما من دوست ندارم شاپور قریب را با این وضعیت که تنها یک پوست و استخوان شده است به اصفهان ببرم. وی خطاب به مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ادامه داد: من از آقای میرعلایی گلایه کردم که شما به عیادت شاپور آمدید و حتی تشک لرزانی که خودتان وعده دادید را هم فراهم نکردید. وقتی من مغزم آسایش ندارد و مدام نگرانی فردا را دارم، چطور می‌توانم به اصفهان بیایم و بهتر نیست این همه خرجی که برای نمایش انجام می‌دهید را صرف آسایش خود شاپور بکنید.

همسر شاپور قریب ادامه داد: باز هم می‌خواهند یک تکه کاغذ به او بدهند چیزی که دوچمدان پر در خانه است اما آیا اینها نان و آب می‌شود؟

وی ادامه داد: متاسفانه از وقتی چشم در محیط هنری باز کردم وضعیت پدرم(خانی فیلمبردار قدیمی) و همسرم را دیدم و از سینمایی که آدم‌هایش چنین سرنوشتی دارند، متنفرم.

همسر شاپور قریب خاطرنشان کرد: ممکن است با این حرف‌های من همین ۱۸۰ هزار تومان ماهانه‌ای را هم که می‌دهند قطع کنند، اما من به خود مسوولان پیگیر هم گفتم آیا خود شما با این پول سه روز را می‌توانید بگذرانید که من باید یک ماه صرف خورد و خوراک، قبض‌ها و هزینه پزشک کنم؟!