رابرت دنیرو کلاهبردار معروف آمریکا را به سینما می‌آورد

رابرت دنیرو در فیلم زندگی «برنی مادوف»، متهم به کلاهبرداری چند میلیاردی بازی خواهد کرد. به گزارش ایسنا‌ این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را نیز رابرت دنیرو برعهده خواهد داشت، درباره «برنی مادوف» است که پس از کلاهبرداری ۴۱ میلیارد دلاری از هزاران سرمایه‌گذار در آمریکا، اکنون در زندان به سر می‌برد. به گزارش روزنامه لس‌آنجلس تایمز، این فیلم بر اساس کتابی با نام «جادوی دروغ؛ برنی مادوف و مرگ حقیقت» مقابل دوربین خواهد رفت. «دنیرو» که روزهای شلوغی را پیش رو دارد، در پروژه دیگری قرار است در فیلم «کمدین» به کارگردانی شون پن بازی کند. این فیلم که یک درام اجتماعی خواهد بود، بهار سال آینده کلید می‌خورد.

«دنیرو» ۶۷ ساله اولین بازیگر سینما نام گرفت که با فیلمی که اکثرا دیالوگ‌های غیرانگلیسی داشت، موفق به کسب اسکار می‌شد. او به‌همراه «مارلون براندو» که نقش «دون ویتو پیر» را در «پدرخوانده» بازی کرد، تنها بازیگران سینما هستند که برای بازی در نقش یک شخصیت، جایزه اسکار گرفته‌اند.

وی سابقه طولانی در بازی در فیلم‌های «مارتین اسکورسیزی» دارد و در سال ۲۰۰۸ جایزه‌ «دوربین طلایی» برلین را به‌پاس یک عمر حضور جاودانه در سینمای جهان از دستان «اسکورسیزی» دریافت کرد.