بوتیمار در کما

بازیگر قدیمی سینمای ایران در اوج تنگدستی بستری شد. عبدا.. بوتیمار بازیگر قدیمی سینمای ایران که از جمله بدمن‌های سینمای موسوم به فیلمفارسی بود به تازگی دچار سکته قلبی شد و به کما رفت. به گزارش سایت ایران بوتیمار در حالی در بیمارستان فیروزگر تهران بستری است که در چند سال اخیر اوضاع مالی نابسامانی داشته و هرچند تلاش کرد با حضور در یکی دو کار سینمایی به لحاظ مالی اوضاع خود را بهتر کند، اما متاسفانه مجوز بازیگری او صادر نشد و همین مساله ضربه روحی شدیدی را به وی وارد کرد.

بوتیمار که از جمله رفقای ایرج قادری بود، طی سال‌های اخیر در یک اتاق اجاره‌ای - تاکید می‌کنیم اتاق و نه خانه - آن هم در یکی از جنوبی‌ترین نقاط شهر زندگی می‌کند و تنها دخترش هم فرسنگ‌ها دورتر از وی در آلمان زندگی را می گذراند.

بوتیمار در دوران اوجش معمولا در کنار رضا بیک ایمانوردی - که این دومی هم بعد از فروپاشی سینمای طاغوت تا آخرین لحظات پیش از مرگ به عنوان راننده کامیون در اتوبان‌های ایالات متحده مشغول کار بود - فعالیت می‌کرد.

بوتیمار که بعد از انقلاب برای سرکشی به اوضاع زندگی همسر و فرزندانش مدتی را هم در آلمان زندگی کرد در این کشور هم به کار دوبله پرداخت و هم تعدادی نمایش ایرانی را اجرا ‌کرد سپس به ایران بازگشت و در کشور خودش زندگی کرد.