بهار 91 طهماسبی و آئیش به تماشاخانه ایرانشهر می‌روند

مائده طهماسبی سه نمایشنامه کوتاه از دیوید آیوز را با حضور فرهاد آئیش بهار سال ۹۱ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌برد. طهماسبی درباره جدیدترین فعالیت‌ خود در زمینه کارگردانی تئاتر به مهر گفت: سه نمایشنامه «واریاسیون‌های مرگ تروتسکی»، «خواهش می‌کنم» و «کلمه کلمه کلمه» اثر دیوید آیوز را که ترجمه کرده‌ام بهار سال آینده در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌برم.

وی با اشاره به حضور هشت بازیگر در این سه اثر نمایشی درباره گروه بازیگری این نمایش‌ها افزود: به طور حتم فرهاد آئیش به عنوان بازیگر حضور خواهد داشت. خیلی امیدوارم که بازیگران عزیز و مورد علاقه‌ام نظیر فرشته صدرعرفانی، رامین ناصرنصیر و لیلی رشیدی بتوانند در این کار حضور داشته باشند.

این بازیگر و کارگردان شناخته شده تئاتر درباره احتمال استفاده از چهره‌های بازیگری سینما در جدیدترین فعالیت تئاتری خود یادآور شد: باید دید در آن زمان چه بازیگرانی به لحاظ زمانی می‌توانند در گروه حضور داشته باشند.

طهماسبی درباره ارتباط و خط مشترک سه نمایشنامه کوتاه «واریاسیون‌های مرگ تروتسکی»، «خواهش می‌کنم» و «کلمه کلمه کلمه» تاکید کرد: این سه نمایشنامه هیچ اشتراک موضوعی ندارند و چالش کارگردان این است که این سه اثر را به هم مرتبط کند.

مائده طهماسبی تابستان ۸۶ نمایش «خانواده تت» را با حضور بازیگرانی چون فرهاد آئیش، رامین ناصرنصیر، فرشته صدرعرفانی، لیلی رشیدی و احمد مهرانفر در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرد. طهماسبی سال ۸۷ در نمایش «کرگدن» فرهاد آئیش نیز به ایفای نقش پرداخت. در این نمایش بازیگرانی چون شهاب حسینی، مهدی هاشمی و آتنه فقیه‌نصیری نیز حضور داشتند.