برای اولین بار نسخه بلوری «جدایی نادر از سیمین» با قیمت 25 هزار تومان می‌آید

پس از رخدادهای فراوان بر سر چگونگی عرضه نسخه نمایش خانگی جدایی نادر از سیمین (که پیش از این به شکل قاچاق در سطح کشور تکثیر شده بود)، خبر از انتشار نسخه با کیفیت HD فیلم رسید. اما فیلمی با این کیفیت بالا نمی‌تواند روی دیسک‌های دی وی دی ذخیره شود و همین امر سوال‌های فراوانی را برانگیخت. شرکت هنرنمای پارسیان، اما به این اخبار پایان داد و اعلام کرد که نسخه بلوری فیلم را با کیفیت HD به بازار عرضه خواهد کرد. این یک پیشرفت تکنولوژیک برای سینمای ایران و آغازگر مسیری تازه است.

همچنین تیم بازرسی ستاد مبارزه با محصولات غیرمجاز سمعی و بصری طی عملیات‌های ویژه، یکی از مراکز عمده توزیع کپی غیرمجاز فیلم «جدایی نادر از سیمین» را در مرکز شهر تهران کشف و ضبط کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با محصولات غیرمجاز سمعی و بصری، در این بازرسی‌ها، چندین هزار فیلم غیرمجاز که بخش عمده‌ای از آن شامل کپی‌های غیرمجاز فیلم مذکور بود، کشف و ضبط و همچنین افراد متخلف دستگیر و تمامی اقلام کشف شده به منظور رسیدگی مراجع قضایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال داده شدند تا پس از تکمیل پرونده و طی مراحل قانونی به مراجع ذی‌ربط تحویل داده شوند. پیش از این اعلام شده بود نسخه ویدئویی فیلم جدایی نادر از سیمین امروز توزیع می‌شود.