محمدعلی کشاورز در خانه دوران نقاهت را سپری می‌کند

محمدعلی کشاورز همچنان در خانه تحت نظر پزشک است. پرستار این بازیگر سینما،‌ تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت این هنرمند گفت: حال عمومی ایشان بسیار خوب است، اما همچنان باید حرکت نداشته باشند تا پایشان بهبود پیدا کند. وی افزود: ‌دکتر معالج آقای کشاورز خواسته تا سه هفته ملاقات‌ها محدود باشد و به خاطر شرایط قلبی‌شان کمتر صحبت کنند که تا کنون یک هفته آن سپری شده است.

محمدعلی کشاورز پس از حدود سه هفته ـ ۵ شهریور ماه ـ از بیمارستان مرخص شد و به منزل رفت. این هنرمند ـ متولد ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ در اصفهان است و از سال ۱۳۲۷ با نمایش «هیاهوی بسیار برای هیچ» فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد و در سال ۴۳ با فیلم «شب قوزی» وارد سینما شد.

او تا به امروز ایفاگر نقش‌های ماندگاری در تاریخ سینما بوده است که از جمله آنها می‌توان به فیلم‌های، «آقای هالو»، «رگبار»، «صادق کرده»، «شطرنج باد»، «کمال‌الملک»، «مردی که موش شد»، «کفش های میرزا نوروز»، «مادر»، «پول خارجی»، «دلشدگان»، «روز واقعه»، «ناصرالدین شاه آکتورسینما»، «خسوف»، «زیردرختان زیتون» و «غزال» و مجموعه‌های تلویزیونی «هزاردستان»، «افسانه سلطان وشبان»، «سربداران»، «گرگ‌ها»، «پدرسالار» و «روشن تر از خاموشی» اشاره کرد.