دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از تسویه بدهی ۲۰۰ میلیون تومانی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر طی روزهای آینده خبر داد. محمد حیدری درباره تسویه بدهی‌های بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با گذشت شش ماه از برگزاری جشنواره بیست و نهم به مهر گفت: حدود ۲۰۰ میلیون تومان از تعهدات بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر باقی است که طبق پیگیری‌های انجام شده دستورات لازم در این خصوص داده شده و قرار است طبق گفته آقای مسافر آستانه با اولین پول دریافتی این بدهی پرداخته شود.

وی درباره احتمال وجود بدهی‌هایی این چنینی در سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با توجه به جوایز در نظر گرفته شده ۲۰ میلیون تومانی در بخش چشم‌انداز تئاتر فجر سی‌ام یادآور شد: مبالغ تعیین شده طبق برآورد جشنواره بیست و نهم تئاتر فجر پرداخته شد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی متممی بود که به برآورد جشنواره اضافه شد. بخشی از این متمم تقصیر دبیرخانه جشنواره بود و بخش دیگر به دلیل افزایش قیمت هتل و موضوعات مربوطه بود.

حیدری درباره میزان بودجه جشنواره سی‌ام گفت: برآورد ما یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است و ظرف ۱۰ روز آینده بودجه به تصویب می‌رسد.