سیدعلیرضا سجادپور در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان، درباره آخرین وضعیت طرح ویژه اکران فیلم‌های سینمایی در ماه مبارک رمضان گفت:‌ طرح ویژه اکران فیلم‌های سینمایی در ماه مبارک رمضان در تمام سینماهای مدرن‌، ممتاز و درجه یک سراسر کشور به اجرا درمی‌آید.

مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت ارشاد در گفت وگو با ایسنا با اعلام مطلب فوق اظهار کرد:‌ از آنجا که امسال ماه مبارک رمضان در تابستان قرار گرفته، معاونت سینمایی با هماهنگی نیروی انتظامی دو سانس از ساعت حدود ۲۳ تا ۵/۲ صبح برای نمایش فیلم تدارک دیده است.

وی ادامه داد: در قالب این طرح‌، در دو سانس اضافه شده به سینماها، چهار فیلم جدید اکران می‌شود و فیلم‌های روی پرده نیز به نمایش خود ادامه می‌دهند. امیدواریم با این روش مانند سال ۸۸ و ۸۹ استقبال خوبی از طرح ویژه اکران ماه رمضان شود.

مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی درباره فیلم‌هایی که در این طرح اکران می‌شود، اظهار کرد:‌ چهار فیلم جدید یوسف پیامبر(ص) به کارگردانی فرج الله سلحشور، «سنگ اول » به کارگردانی ابراهیم فروزش، «مامان بهروز منو زد» به کارگردانی عباس مرادیان و «سفر سرخ» به کارگردانی حمید فرخ‌نژاد در قالب این طرح اکران می‌شوند.

سجادپور در پایان این گفت‌وگو یادآور شد:‌ به دلیل آنکه امسال سال پرترافیکی برای اکران آثار سینمایی است فرصت ایجاد شده در ماه مبارک رمضان برای نمایش بسیاری از فیلم‌ها مغتنم است. در هر صورت چهار فیلمی که برای اکران در طرح ویژه ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده به هیچ‌وجه اجباری نبوده است و صاحبان فیلم‌ها همگی از شرایط ایجاد شده، رضایت داشتند.