در جلسه امروز شورای صنفی نمایش، نمایش فیلم «یوسف پیامبر» در طرح اکران ویژه رمضان قطعی شد و تسهیلات ویژه‌ای برای فیلم‌هایی که عید فطر اکران خواهند شد در نظر گرفته شد. حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با فارس به بهای بلیت در اکران ویژه ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ۳۰ درصد تخفیف برای بهای بلیت سینماها در طرح ویژه اکران رمضان در نظر گرفته شده است. سینما‌های مدرن در این طرح بهای بلیت‌‌شان از ۴هزار تومان به ۳ هزار تومان و سینماهای ممتاز از ۳ هزار تومان به ۲ هزار تومان کاهش خواهد یافت.

کاوش گفت: همچنین مقرر شد تا مدیران سالن‌های سینمایی تا پایان نمایش فیلم‌ها در طرح اکران ویژه رمضان در سینماها حضور داشته باشند و سالن سینما را ترک نکنند.

کاوش در ادامه به تسهیلات ویژه‌ای که برای فیلم‌هایی که در عید فطر به نمایش درخواهند آمد، اشاره کرد و گفت: فیلم‌هایی که قرار است عیدفطر به نمایش درآیند می‌توانند با اعلام قبلی به شورای صنفی نمایش از هفته اول ماه مبارک رمضان یا هفته دوم در طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان (سه سانس فوق‌العاده) به نمایش درآیند و مدت زمان اکران فیلم‌ها در این طرح جزو قرارداد نمایش فیلم‌ها محاسبه نشده و محاسبه کف فروش ‌فیلم‌ها از عیدفطر انجام خواهد شد.