سرنوشت مبهم عادل مجری  و فردوسی‌پور تهیه‌کننده!

مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما از آغاز برنامه «نود» همزمان با شروع لیگ یازدهم فوتبال خبر داد. حسین آقازمانی به ایسنا گفت: برنامه «نود» قرار است همزمان با شروع لیگ برتر روی آنتن برود.

بر اساس این گزارش، «نود» درحالی قرار است لیگ برتر امسال را که از یازدهم مرداد ماه آغاز می‌شود، پوشش دهد که طبق قانون جدید سازمان صداوسیما، تهیه‌کنندگان نمی‌توانند همزمان مجری برنامه خود باشند؛ به این دلیل سرنوشت عادل فردوسی‌پور که علاوه بر مجری، تهیه‌کننده برنامه «نود» هم هست، هنوز مشخص نشده است. گرچه پیش از این عنوان شده که این قانون، هیچ استثنایی نخواهد داشت و همه مجریان و تهیه‌کنندگان باید از آن تبعیت کنند.

لیگ یازدهم فوتبال ایران از هفته آینده آغاز می‌شود و قرار است بازی‌های آن که در ماه رمضان برگزار می‌شود از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شروع و پخش زنده شود.

در ایام رمضان تحلیل مسابقات را نخواهیم داشت

مهدی هاشمی تهیه‌کننده «فوتبال برتر» در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پخش برنامه «فوتبال برتر» همزمان با آغاز لیگ فوتبال گفت:‌ از آنجا که شروع لیگ با آغاز ماه مبارک همزمان است و حجم برنامه‌های مذهبی و سریال‌های شبکه سه افزایش می‌یابند، در ایام رمضان تنها به پخش مسابقات اکتفا خواهیم کرد و بخش‌های استودیو و تحلیل مسابقات را نخواهیم داشت.

او درباره استفاده از دوربین عنکبوتی برای پوشش مسابقات فوتبال لیگ نیز به ایسنا گفت: دوربین عنکبوتی دچار یکسری مشکلات سخت‌افزاری بود که برطرف شده و این دوربین برای پوشش مسابقات لیگ یازدهم آماده خواهد بود.