حامد بهداد و میترا حجار «نارنجی‌پوش»های داریوش مهرجویی

با مطرح شدن نام حامد بهداد و میترا حجار برای بازی در فیلم سینمایی «نارنجی‌پوش»، تازه‌ترین اثر داریوش مهرجویی با مضمون اجتماعی در اواخر تابستان جلوی دوربین می‌رود. وحیده محمدی‌فر گفت: فیلمنامه توسط من و آقای مهرجویی نوشته شده است. با تکمیل شدن عوامل و بازیگران، فیلم اواخر تابستان در تهران جلوی دوربین خواهد رفت.

وی در ادامه به فضای داستان اشاره کرد و گفت: داستان تحول عجیب یک مرد را روایت می‌کند. این شخصیت تلاش دارد تا با پاکیزگی محیط اطراف، به تطهیر روح و روان خود بپردازد و به پاکیزگی روح دست یابد.

محمدی‌فر در ادامه افزود: تاکنون حامد بهداد برای ایفای نقش اصلی داستان (عکاس) و میتراحجار برای ایفای نقش همسر وی به عنوان اولین گزینه‌های بازی مطرح شده‌اند.

همسر مهرجویی درباره داستان فیلم توضیح داد: داستان درباره مرد عکاسی است که به ناگاه تحولی در زندگی‌اش رخ می‌دهد او قصد دارد دنیای درون و بیرون‌اش را از شرآلودگی‌ها پاک نماید. بنا بر این گزارش، فیلم کاملا شهری و اکثر لوکیشن‌های آن خارجی است.

بخش عمده فیلم در تهران و مابقی صحنه‌ها در شهرستان‌های اطراف فیلمبرداری خواهد شد.

داریوش مهرجویی با ساخت فیلم تحسین شده «آسمان محبوب» سال گذشته در جشنواره فیلم فجر شرکت کرد و توانست جوایزی را از دو بخش بین‌المللی و داخلی جشنواره از آن خود سازد.