انتشار کتاب‌های جدید خانواده کلینتون‌

کتاب بعدی هیلاری کلینتون مجموعه‌ای از مقاله‌های اوست که در آنها به همه‌چیز، از ازدواج گرفته تا سیاست و ایمان، می‌پردازد.

این کتاب که ناشرش آن را شخصی‌ترین کتاب وی تا کنون خوانده با عنوان «چیزی از دست رفته، چیزی به دست آمده: تاملاتی درباره زندگی، عشق و آزادی» ۱۷ سپتامبر (۲۷شهریور) منتشر خواهد شد.

از جمله مباحثی که کلینتون در این کتاب به آن پرداخته ازدواجش با رئیس‌جمهور سابق بیل کلینتون، ایمان متدیستی او، سازگاری با زندگی خصوصی پس از نامزدی ناموفقش در انتخابات ریاست‌جمهوری، دوستی او با دیگر زنان اول آمریکا و دیدگاه او درباره تغییرات آب‌وهوایی، دموکراسی و ولادیمیر پوتین است. ویراستار کلینتون از این کتاب به عنوان اثری یاد کرد که با خواندن آن خواننده تصور می‌کند با باهوش‌ترین، بامزه‌ترین و پرشورترین دوستش در حال خوردن یک غذاست و به سخنانش گوش می‌دهد. بیل کلینتون هم پاییز امسال کتاب خاطرات جدید خود را که در آن به سال‌های پس از ترک منصب دولتی در سال ۲۰۰۱ پرداخته منتشر می‌کند. این کتاب با عنوان «شهروند: زندگی من پس از کاخ سفید» همه‌چیز را از مبارزات ریاست‌جمهوری همسرش هیلاری کلینتون دربرمی‌گیرد و دیدگاه‌های وی درباره رویدادهای مختلف از شورش ۶ ژانویه توسط هواداران ترامپ تا جنگ عراق را پوشش می‌دهد. ناپف که کتاب خاطرات ریاست‌جمهوری کلینتون «زندگی من» را با فروش میلیونی منتشر کرد، کتاب جدید او را ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) منتشر خواهد کرد.