مستند تلویزیونی «شوک» در هفته جاری با موضوع بازیگری و مشکلات آن در ایران روی آنتن شبکه سه می‌رود. مستند تلویزیونی «شوک» به کارگردانی بهراد صاحبقرانی و تهیه‌کنندگی فرشاد شکیبی هفته جاری با موضوع سودای بازیگری و چگونگی ورود به این عرصه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

شکیبی تهیه‌کننده این مستند در همین زمینه به سینمای ما گفت: این مستند در سه قسمت تهیه و تولید شده که در طول سه هفته متوالی و در ساعت ۲۲:۱۵ پخش خواهد شد. او اضافه کرد: بحث بازیگری سوژه جالبی بود و تصمیم گرفتیم این بار به سراغ این سوژه برویم و با تنی چند از بازیگران به گفت‌وگو بپردازیم.
شکیبی گفت: امین حیایی، امین تارخ، رضا رویگری، علیرضا خمسه، محمدرضا شریفی نیا، امیر دژاکام، بهنوش بختیاری، شهرام قائدی، لادن طباطبایی، رحیم نوروزی، سیدجواد هاشمی بازیگران، و ایرج محمدی، اسماعیل عفیفه و... از جمله تهیه‌کنندگانی هستند که در این مستند با آنان گفت‌وگو شده است. او افزود: متأسفانه در همین گزارش برخی از هنرمندان برای صحبت با ما پول درخواست می‌کردند، ولی با این حال تمامی دوستان هنرمند همکاری لازم را انجام دادند. این تهیه‌کننده در پایان به دیگر بخش‌های این مستند اشاره کرد و افزود: صحبت با برخی از چهره‌هایی که از آنان سوءاستفاده شده و چند دوربین مخفی از دفاتر انتخاب بازیگر و آموزشگاه‌ها از دیگر بخش‌های جذاب «شوک» است.
هنوز روز قطعی پخش این مستند در هفته جاری اعلام نشده است.