اکران جهانی «ملک سلیمان» منتفی است

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ملک سلیمان» اکران جهانی این فیلم در شرایط فعلی در منطقه خلیج‌فارس را منتفی دانست.

فرآورده در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: اکران جهانی «ملک سلیمان» منتفی است تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ملک سلیمان» اکران جهانی این فیلم را در شرایط فعلی در منطقه خلیج‌فارس منتفی دانست. مجتبی فرآورده گفت: قرار بود همزمان با ماه رمضان این فیلم در ترکیه روی پرده برود که این کشور در شرایط انتخابات قرار گرفت و فعلا در این شرایط حضور «ملک سلیمان» در این کشور منتفی است.

وی افزود: همچنین قرار بود همزمان با این کشور برای اکران عمومی در منطقه خلیج فارس نیز اقدام کنیم که با توجه به شرایطی که هم‌اکنون در این حوزه وجود دارد، نمایش این فیلم قطعا به زمان دیگری موکول خواهد شد.

این تهیه‌کننده سینما درباره ساخت قسمت دوم «ملک سلیمان» گفت: تحقیقات بخش دوم مدتی پیش انجام شده، ولی هنوز نگارش فیلمنامه آغاز نشده است. به همین دلیل زمان مشخصی برای ساخت این قسمت مشخص نکرده‌ایم.

فیلم سینمایی «ملک سلیمان» به کارگردانی شهریار بحرانی و بازی امین زندگانی، الهام حمیدی، حسین محجوب، مهدی فقیه و... سال ۸۹ اکران عمومی شد. این فیلم در قالب دی ‌‌‌وی ‌دی و همراه با پشت صحنه، توسط موسسه رسانه‌های تصویری عرضه شده است. این فیلم در اکران عمومی در تهران و شهرستان‌ها با استقبال خوبی روبه‌رو شد.