ساخت سری جدید «خنده بازار»

فرید شب‌خیز از ساخت سری دوم مجموعه «خنده بازار» خبر داد و گفت: مجموعه «خنده بازار» در مرحله پیش تولید است و احتمالا طی هفته آینده کلید بخورد. تهیه‌کننده مجموعه «خنده بازار» در گفت‌وگو با ایسنا افزود: مشغول آماده کردن دکور «خنده بازار» هستیم؛ حدود یک ماه و نیم است که روی متن آن کار کردیم و فکر می‌کنم طی یک هفته آینده کلید بخورد.

شب خیز با معرفی دیگر آیتم‌های مجموعه «خنده بازار»، یادآور شد: یکی از آیتم‌هایی که در این برنامه خواهیم داشت، این است که در داخل آسانسور یک دادگاه خانواده کوچکی داریم که هنوز نامی برایش انتخاب نکردیم.

او با اشاره به این که در سری جدید «خنده بازار» برنامه «هفت» و «نود» همچنان از آیتم‌های برنامه هستند، ادامه داد: علاوه بر برنامه «هفت» و «نود» آیتم‌های جدید دیگری هم در آنها جای خواهیم داد و تکیه ما بر همین دو آیتم نیست، بلکه سوژه‌های جدیدی داریم که وارد خواهیم کرد.

تهیه‌کننده «خنده بازار» در ادامه در پاسخ به اینکه سری جدید «خنده بازار» چند قسمت است و چه زمانی آماده پخش می‌شود؟ گفت: این سری از مجموعه «خنده بازار» حدود ۴۰ الی ۵۰ قسمت است. سعی ما بر این است تا قبل از ماه مبارک رمضان آماده پخش شود و به صورت هفتگی از شبکه سه سیما به روی آنتن برود، اما از ماه مبارک رمضان هر شب این مجموعه پخش خواهد شد.