جلوگیری از تخریب دکورهای «مختارنامه»

در پی بازدید جمعی از مدیران تلویزیون از دکورهای «مختارنامه»، قرارداد اجاره زمین‌های احمدآباد مستوفی که دکورهای سریال تاریخی «مختارنامه» در آن ساخته شده است، به مدت سه ماه دیگر تمدید شد. به گزارش ایسنا، در پی هشدارهای سازندگان «مختارنامه» در خصوص تخریب دکورهای این سریال، روز گذشته ـ یکشنبه ـ معاون سیما به همراه معاون اداری مالی سازمان صدا و سیما و مدیر صندوق بازنشستگی این سازمان، از دکورهای سریال «مختارنامه» بازدید کردند.

محمود فلاح ـ تهیه‌کننده سریال «مختارنامه» ـ در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرد: این بازدید حدود دو تا سه ساعت طول کشید و همه ابعاد مساله بسته شد. طی سه ماه آینده نیز در این زمینه تصمیم قطعی گرفته می‌شود.

وی همچنین اعلام کرد: قرار شد، قرارداد زمین‌های احمدآباد مستوفی به مدت سه ماه دیگر تمدید شود تا تصمیم‌گیری قطعی در این زمینه اتخاذ شود.

پیش از این تهیه‌کننده سریال «مختارنامه» و روابط عمومی این سریال، هشدارهایی را درباره تخریب دکورهای «مختارنامه» با پایان قرارداد زمین‌های آن با مالکان، داده بودند. دکورهای «مختارنامه» در احمدآباد مستوفی قرار بود با پایان پخش سریال، تخریب و زمین‌ها به شکل سابق به مالکان بازگردانده شود.