دلایل یک کارگردان برای ساخت فیلمهای ارزان
وی گفت: من میبینم که همه این مردها صدها میلیون دلار دریافت میکنند و سپس من برای بخش کوچکی از آن میجنگم. فکر میکنم از فرهنگ فقط بخش تجارتش باقی مانده است. این ناامیدکننده است، اما من همیشه برای به دست آوردن آنچه میخواهم میجنگم و خوشحالم که فیلمهایم را مستقل میسازم و افرادی را پیدا میکنم که به آنها اعتقاد دارند.سوفیا کاپولا درباره اینکه این تلاش میتواند بسیار ناامیدکننده باشد، بر جنبه مثبت مستقل ماندن تاکید کرد و گفت: مجبور نیستم با بازخوردهای زیادی از سوی افراد بالایی دستوپنجه نرم کنم، چون آنها سرمایهگذاری زیادی در پروژههایم ندارند.
سازنده «پریسیلا» ادامه داد: چالش و آزادی در جمعوجور کردن چیزها وجود دارد، زیرا اگر بودجه زیادی داشته باشی، نظرات زیادی از مدیران استودیو هم با آن میرسد و من هرگز نمیتوانم چنین فیلمی بسازم. بنابراین، من این آزادی را دارم. در عین حال باید واقعا هوشیار باشی و این واقعا سخت بود، اما من بهترین تیم را داشتم.او و تیمش از آرشیو استفاده مجدد کردند و توانستند لباسهای زیادی از روی لباسهای قبلی بسازند. این موفقیت را کاپولا به مدیران بخش خلاق خود نسبت میدهد که همه آنچه را که میشد برداشتند و با آن کار را پیش بردند. به دلیل محدودیتهای مالی «پریسیلا» در ۳۰ روز و به صورت دیجیتالی فیلمبرداری شد، زیرا آنها باید خیلی سریع کارها را انجام میدادند.