اولین پرتره اندی وارهول از چهره خودش به قیمت ۳۸ میلیون و ۴۴۰ هزار دلار در نیویورک به فروش رفت و گرمایی به بازار سرد حراجی‌های بهاره داد. مجموع فروش حراجی روز چهارشنبه آثار هنر معاصر و پس از جنگ کریستی به ۳۰۱ میلیون و ۶۸۰ هزار دلار رسید و تنها سه اثر از مجموع ۶۵ اثر ارائه شده به فروش نرفتند. درواقع ۹۵ درصد آثار به فروش رفتند. این بهترین عملکرد حراجی کریستی از ماه مه سال ۲۰۰۸ است، پس از آنکه رکود اقتصادی به بازار حراجی ضربه زد.

در این حراجی هشت اثر از اندی وارهول به فروش گذاشته شد که در مجموع به قیمت ۹۱ میلیون دلار به فروش رفتند، اما ستاره این فروش «پرتره-خود» بود که شامل چهار تصویر از چهره این هنرمند در پس‌زمینه آبی رنگ است. این اثر بین سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۴ کشیده شده و وارهول در آنها عینک به چشم و بارانی به تن دارد.این اثر را اعضای خانواده فلورانس بارون برای فروش گذاشته بودند. فلورانس بارون بیش از ۴۰ سال پیش دستور طراحی این سلف‌پرتره (پرتره هنرمند از چهره خودش) را به وارهول داده بود و آن را به قیمت هزار و ۶۰۰ دلار خرید.دو خریدار با تمام قدرت مدت ۱۶ دقیقه برای خرید این اثر با هم رقابت کردند و در نهایت مجموعه‌دار اروپایی برنده شد. این پرتره با قیمت ۳۸ میلیون و ۴۴۰ هزار دلار به فروش رفت و رکورد سلف‌پرتره‌های وارهول را در حراجی‌ها شکست.مسوولان کریستی از این حراجی بسیار خرسند بودند؛ چراکه در دو هفته گذشته اغلب حراج‌های آنها راکد بود. لارا پالسن، مدیر ارشد بخش بین‌الملل کریستی گفت: «بااینکه بازار به روزهای اوج خود برنگشته، اما فروش ما از عمق انرژی و علاقه به آثار هنری باکیفیت خبر می‌دهد.» از دیگر آثار مهم به فروش رفته در این حراجی می‌توان به تابلویی بدون نام از مارک روتکو متعلق به سال ۱۹۶۱ نام برد که به قیمت ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار به فروش رفت، این درحالی بود که انتظار می‌رفت این اثر به قیمت ۲۲ میلیون دلار فروخته شود.یکی از آخرین سلف‌پرتره‌های وارهول نیز که متعلق به سال ۱۹۸۶ بود به قیمت ۲۷ میلیون و۵۰۰ هزار دلار به فروش رفت. انتظار می‌رفت این اثر به قیمت ۳۰ میلیون دلار فروخته شود.

عکسی بدون نام از سیندی شرمن متعلق به سال ۱۹۸۱ به قیمت سه میلیون و ۸۹۰ هزار دلار فروخته شد و رکورد عکس در حراجی‌ها را شکست. ریچارد دیبنکورن و ارس فیشر نیز رکوردشکنی کردند.