سالن اصلی:‌ نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت، ترجمه شهلا حائری و کارگردانی حمیدرضا نعیمی، از روز سه‌شنبه هفتم آذرماه ساعت ۱۹ با مدت‌زمان ۱۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۱۰۰هزار تومان در سالن اصلی به صحنه می‌رود. حمیدرضا نعیمی، بهناز نازی، امیرکربلایی‌زاده و... در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. «فردریک» سرگذشت ستاره‌ بازیگریِ تئاترِ بولوار در پاریس و فرانسه‌ قرنِ نوزدهم است.

تالار قشقایی: نمایش «دور» با نویسندگی و کارگردانی وحید نفر ‌از روز سه‌شنبه هفتم آذرماه، ساعت ۱۸:۳۰ با مدت‌زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۳۰هزار تومان به صحنه می‌رود. این نمایش به بیان خاطره‌ای در تاریخ ۶۶.۶.۶ می‌پردازد. علی باروتی، محسن زرآبادی، سهیا ساعی، محمد شکری و محمدهادی عطایی در این نمایش بازی می‌کنند.

تالار قشقایی: نمایش «ودّاد شکافه‌زن» برگرفته از «هفت‌پیکر» نظامی به کارگردانی علیرضا دهقانی از روز چهارشنبه هشتم آذرماه ساعت ۲۰ با مدت‌زمان ۷۵ دقیقه و قیمت بلیت ۱۳۰هزار تومان به صحنه می‌رود. این نمایش که کاری از گروه خنیاست، براساس موسیقی، فرم و حرکت و بازی‌سازی طراحی شده است و در آن ماندانا عبقری‌، حمیدرضا فراهانی،‌ جواد اینانلو و زهرا غفاری به ایفای نقش می‌پردازند.

تالار سایه: نمایش «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» با نویسندگی و کارگردانی حسین تفنگدار از روز سه‌شنبه هفتم آذرماه ساعت ۱۸، مدت‌زمان ۷۰دقیقه و قیمت بلیت ۱۳۰هزار تومان به صحنه می‌رود. این نمایش درباره زنی است که از خاک سر برآورده و مدعی می‌شود داستان کشته شدن سهراب به دست رستم آن‌گونه که تاکنون خوانده و شنیده‌ایم، درست نیست. او که اسرار آن روز شوم را بهتر از هر کسی می‌داند، اینک از جانب روح گردآفرید موظف شده تا پرده از آن راز بزرگ بردارد. در این نمایش، میترا شجاعی، دانیال تفرشی،‌ محسن میرهاشمی و مهتاب باجلان ایفای نقش می‌کنند.

تالار کارگاه نمایش: نمایش «سالومه» با نویسندگی و کارگردانی بابک پرهام از هفتم آذرماه ساعت ۱۹:۳۰ با مدت‌زمان ۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸۰هزار تومان اجرا خواهد شد. این نمایش درباره عشق نافرجام «سالومه» دختر هرودیا است که در زندان، عاشق صدای یحیی تعمید‌دهنده می‌شود اما با طرد شدن از سوی یحیی، کینه او را به دل می‌گیرد و از پدر درخواست سرِ بریده یحیی را می‌کند. در این نمایش نکیسا عقبایی به عنوان تنها بازیگر نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.