حسن معجونی از آغاز فستیوال مونولوگ گروه تئاتر «لیو» خبر داد

فاز بعدی فستیوال مونولوگ گروه تئاتر «لیو» با عنوان «مونولیو» و با حضور هنرمندانی همچون محمد چرمشیر، فرهاد مهندس‌پور، پیام فروتن، محمد رضایی‌راد، نغمه ثمینی، محمد عاقبتی، علی اکبر علیزاد، آروند دشت‌آرا، مهدی کوشکی، طلا معتضدی، ایثار ابومحبوب، نسیم احمدپور، آزاده شاهمیری، حسین ذوقی، علی قلی پور و... برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، حسن معجونی سرپرست گروه تئاتر لیو در نشست خبری این گروه که عصر روز گذشته ـ ۱۸ اردیبهشت‌ماه ـ در خانه هنرمندان ایران برگزار شد با اعلام این خبر افزود: نخستین برنامه از این دوره روز ۲۳ اردیبهشت‌ماه با اجرای کاری از نوشته‌های محمد چرمشیر و به کارگردانی سینا پاکدل برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: در این دوره، پنجاه اثر به ما رسید که برخی از آنها متعلق به هنرمندان شناخته شده نبودند، اما هیات خوانش متون تشخیص داد این آثار می‌توانند به نمایشنامه‌های خوبی تبدیل شوند. به همین دلیل قرار است دو کارگاه آموزشی با حضور محمد چرمشیر و محمد رضایی راد برای نویسندگان این نمایشنامه‌ها برگزار شود تا اگر آثارشان به کیفیت مطلوبی رسید در پروژه مونولوگ

به صحنه برود.

در حال حاضر نمایش «دایی وانیا» به کارگردانی حسن معجونی راس ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در تماشاخانه شماره یک ایرانشهر به صحنه می‌رود.