«سنان» و «خولی» گرفتار انتقام مختار می‌شوند

با پخش قسمت بیست و نهم از سریال تلویزیونی مختارنامه، یاران مختار در ادامه انتقام از اشقیاء به سراغ «سنان بن انس»، «خولی» و «حرمله» می‌روند. رضا استادی، مدیر روابط عمومی سریال مختارنامه با اعلام این خبر گفت: قسمت ۲۹ سریال که جمعه ۱۶ اردیبهشت‌ماه پخش می‌شود، در ادامه نمایش انتقام حکومت مختار از اشقیاء، قصه دستگیری سنان بن انس، خولی و تلاش برای به دام انداختن حرمله را روایت می‌کند. در این قسمت و در روایت ادامه داستان قسمت ۲۸، کیان و یارانش سرانجام سنان بن انس را در روستای «ابن ربیع» یافته و با تمهیدهای خاصی مخفیگاه او را پیدا می‌کنند. از طرف دیگر گروه دیگری از یاران مختار به سراغ «خولی» رفته و مخفیگاه او را پیدا می‌کنند. در این قسمت ضمن به تصویر کشیدن حضور خولی در محکمه مختار، عمل شنیعی که خولی در دشت کربلا مرتکب شده از زبان و نگاه همسران خولی روایت می‌شود.

به گفته استادی نقش خولی توسط «صدرالدین حجازی» ایفا شده و «آهو خردمند» در نقش زن کوفی و «رامونا شاه» در نقش همسر شامی خولی در این قسمت ایفای نقش کرده‌اند.

محاکمه گروهی از مردان قبیله «هوازن» به دلیل اهانت به پیکر مبارک امام حسین (ع) در صحرای کربلا و تاختن با اسب بر پیکر ایشان و نیز حمله به خانه «حرمله» ـ با بازی انوش معظمی ـ برای دستگیری وی از دیگر رویدادهایی است که مخاطبان سریال مختارنامه در قسمت ۲۹ این سریال شاهد آن خواهند بود. در این قسمت بازی مرحوم «رضا خندان» در نقش سنان بن انس نیز به پایان می‌رسد.

این هنرمند خوب کشورمان سال گذشته و پیش از پخش سریال مختارنامه دار فانی را وداع گفت. دست‌اندرکاران سریال مختارنامه از تمامی مخاطبان این سریال تلویزیونی تقاضا می‌کنند تا هنگام تماشای قسمت ۲۹، برای شادی روح این هنرمند گرانقدر که با هنرمندی تمام این نقش را ایفا کرده، فاتحه‌ای قرائت کنند.