بهروزافخمی ،پایان تدوین«فراموش خانه»، بازگشت به کانادا

با پشت سر گذاشتن سه ماه از تدوین یازدهمین فیلم بهروز افخمی، هفته گذشته این مرحله از «فراموش خانه» توسط آیدین افخمی به پایان رسید. به گزارش خبرنگار مهر، بهروز افخمی تا دو هفته دیگر عازم کشور کانادا می‌شود تا بر نحوه صداگذاری و تدوین فیلم نظر داشته باشد. به گفته کارگردان، فیلم تا اواخر خرداد ماه به طور کامل آماده نمایش خواهد شد و اولین نمایش آن در جشنواره فیلم تورنتو که شهریور امسال برگزار می‌شود، است.

همچنین افخمی در نظر دارد پس از بازگشت از کانادا، این فیلم را برای نمایش در ایران با صدای تنی چند از معتبرترین چهره‌های دوبله ایران دوبله کند. کمپانی سازنده «فراموش خانه» به تازگی سایت رسمی این فیلم را به زبان انگلیسی راه‌اندازی کرده است که آدرس آن به شرح زیر است: balcknoiise.ca

این فیلم داستان پیرمرد ۸۷ ساله‌ای به نام پیتر مارتین است که به بیماری آلزایمر دچار است و مرگ همسر خود را باور ندارد، این عدم درک باعث پدید آمدن مشکلاتی برای اطرافیان پیتر شده، تا جایی که آنها تصمیم می‌گیرند او را به یک آسایشگاه روانی منتقل کنند، اما این همه ماجرا نیست و حضور پیتر در آن آسایشگاه سبب پدید آمدن مسائل جدیدی می‌شود.