‌ «بهار» در پاییز آمد

روزنامه‌ «بهار» بعد از حدود ۵/۲ سال، دوباره روی دکه‌ روزنامه‌فروشی‌ها آمد. به گزارش ایسنا، این روزنامه به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی سعید پورعزیزی دیروز (شنبه، ۱۱ آذرماه) در دوره‌ جدید انتشارش در ۱۶ صفحه چاپ شده و تیتر نخست آن نیز «سلطانیه به شورای حکام پاسخ داد: تهدید ایران به خروج از ان‌پی‌تی» است.

در صفحه نخست روزنامه تیترهای «فلسطین کشور شد»، «دارو در تنگنای تحریم، دلالی، مشکلات بانکی و ارزی»، «دلار رسمی ۲۷۰۰ تومان»، «نظارت مستقل بر مطبوعات بریتانیا»، «انرژی، کشتی‌رانی، کشتی‌سازی و بنادر ایران، اهداف جدید تحریم‌های آمریکا»، «حبس ابد برای شاعر قطری»، «مرگ گنجینه اسرار مبارک»، «لغو ممنوعیت حجاب در مدارس ترکیه»، «عفو بین‌الملل: عربستان زندانیان سیاسی را آزاد کند» و «دستگیری عضو ارشد شبکه حقانی» به چشم می‌خورد.

سرمقاله «بهار» هم به قلم «خسرو طالب‌زاده» و با عنوان «تراژدی دوپارگی» است. همچنین «احمد پورنجاتی» یادداشتی را با عنوان «نگاهت را می‌خوانم بهار» به شماره‌ نخست این روزنامه در دوره‌ جدید داده است.

در صفحه‌ آخر این شماره از روزنامه نیز مطالبی از فریدون عموزاده خلیلی، غلامرضا امامی، مسعود مرعشی، ناهید طباطبایی، کامران عدل و کسری نوری به چاپ رسیده است. به گزارش ایسنا، روزنامه بهار ۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۸۹ براساس مصوبه‌ هیات نظارت بر مطبوعات توقیف شد.