سروش صحت و فرهاد قائمیان از زلزله‌زدگان حمایت می‌کنند

سروش صحت و فرهاد قائمیان در نمایشنامه خوانی «اقتباس از ادبیات خارجی» به نویسندگی و کارگردانی سیروس ابراهیم‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند. به گزارش خبرگزاری مهر سیروس ابراهیم‌زاده درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر گفت: قرار است نمایشنامه «اقتباس از ادبیات خارجی» را با حضور بهاره رهنما، سروش صحت، فرهاد قائمیان و محمد فرمانیان در قالب نمایشنامه‌خوانی برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی در فرهنگسرای اندیشه اجرا کنیم.

وی درباره موضوع این نمایشنامه یادآور شد: این اثر را حدود ۵۰ سال پیش نوشتم. وقتی در آن زمان وارد تئاتر شدم روزگاری بود که بیشتر کارهایی که قابلیت کسب اعتبار داشتند، ترجمه آثار خارجی بودند. نمایشنامه‌نویسی ایرانی زمانی که من کار تئاتر را شروع کردم به شکل امروز نبود.

ابراهیم‌زاده با اشاره به سرگرم‌کننده بودن موضوع نمایشنامه «اقتباس از ادبیات خارجی» گفت: این اثر مقادیری از برخورد نسل بنده را هم با تئاتر آن روزگاران به تماشاگر منتقل می‌کند.

این هنرمند و کارگردان تئاتر در پایان درباره احتمال اجرای عمومی نمایشنامه «اقتباس از ادبیات خارجی» افزود: ما تمایل داریم در صورت امکان و ایجاد شرایط مناسب بتوانیم این اثر نمایشی را در قالب اجرای عمومی نیز به صحنه ببریم.