تئاتر شهر

حرفه‌ای: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی وحید ‌منتظری یکی از این آثار است که به‌زودی در سالن چهارسوی این مجموعه روی صحنه می‌رود. در خلاصه این نمایش آمده است: جاستین بومانت بعد از بمبارون کردن شهرش توسط دشمن تصمیم می‌گیره از همه انتقام بگیره و دست به گروگان‌گیری می‌زنه...

نمایش حرفه ای

تماشاخانه ایرانشهر

چه: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر و تهیه‌کنندگی مهدی بابایی نمایش جدیدی است که در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود. نمایش «چه» که به جدال میان ارنستو چه‌گوارا و لری کینگ مجری شبکه سی‌ان‌ان می‌پردازد، با بازی مهران رنجبر و مهدی یگانه از دوازدهم تیرماه ساعت 19:00 در سالن استاد سمندریان اجراهای خود را آغاز می‌کند.

نمایش چه copy

طیب: همچنین نمایش «طیب» به نویسندگی کهبد تاراج و کارگردانی مجید رحمتی در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود. نمایش «طیب» که به مقاطع گوناگون زندگی طیب حاج رضایی می‌پردازد، با بازی مه‌لقا باقری، کهبد تاراج، شهروز د‌ل‌افکار، آبتین رحمتی، سیدصدرا سبحانیان، شهاب عباسیان، امیر عدل‌پرور و سیدجواد یحیوی از سیزدهم تیر‌ماه ساعت 20:30 در سالن استاد سمندریان اجراهای خود را آغاز می‌کند.

عمارت نوفل‌لوشاتو

آلزایمر: نمایش «‌آلزایمر» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حامد ‌رحیمی‌‌نصر و تهیه‌کنندگی مسعود ‌والا از ۵ تا ۲۷ تیر ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۸۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد رفت. در این نمایش نگین ‌ابراهیمی، سعید ‌ابک، روناک ‌برخوردار، سامان ‌خلیلیان، حامد ‌رحیمی‌‌نصر، محسن ‌زرآبادی، حمید ‌عرب، میرنادر ‌مظلومی، وحید ‌نفر و نساء ‌یوسفی ایفای نقش می‌کنند.

11

مرضیه جان: نمایش «مرضیه جان» به نویسندگی مهدی ‌ضیاچمنی و کارگردانی محمد ‌پیغمبری دیگر اثری است که در این عمارت از اول تا ۱۵ تیر ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه اجرا می‌شود. در این نمایش امیرحسین رحیمی، سپیده ‌موسوی و مهسا آبیز به عنوان بازیگر حضور دارند.

عمارت نوفل لوشاتو

مردگان بی‌کفن‌و‌دفن: نمایشی به نویسندگی ژان ‌پل ‌سارتر و کارگردانی نیکا ‌ملک‌‌مطیعی که از ۶ تا ۲۰ تیر ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شود. سهیل پرهیزکار، حامد سنجرانی، علیرضا ‌عباسی ‌مقدم ‌طرقبه، محمد عبداللهی، فاطمه محمدی، امیرپوریا ‌مسعودنیا، نیکا ‌ملک‌‌مطیعی، محمدرضا میرحسینی و ابوالفضل نوری بازیگران این اثر هستند.

تماشاخانه سیمرغ

تئاتر بی‌حیوان: این اثر نوشته ژان میشل ریب، ترجمه شهلا حائری و به کارگردانی قاسم عبداللهی از هشتم تیرماه در تماشاخانه سیمرغ روی صحنه می‌رود. ژانر این نمایشنامه کمدی و ساختار آن اپیزودیک است. درونمایه مشترک در تمام اپیزودها خودخواهی است و نویسنده سعی کرده با نوعی از کمدی که به ابزورد پهلو می‌زند اپیزودهای جذاب و قابل‌لمسی را با تکیه بر این درونمایه خلق کند. الهه ذوالقدر، طاها جولایی، فریده داداشی، رضا ملازاده، مهدی هاشم‌آبادی، آراز خلجی، مصطفی اعتدادی، مهدیه محمودیان کرامت، علیرضا تاجیک، عارف صیدلی، امیرحسین محمدیاری و هانیه رمضانی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. نمایش «تئاتر بی‌حیوان» از ۸ تا پایان تیر ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سیمرغ به نشانی میدان هفت‌تیر، خیابان مفتح جنوبی، روبه‌روی ورزشگاه شیرودی، خیابان اردلان، پلاک ۲۵، بنیاد بیدل دهلوی اجرا می‌شود.