«خنده‌بازار» از عید قربان تا غدیر پخش می‌شود

فرید شب‌خیز از پخش طنز «خنده‌ بازار» در ایام عید قربان تا غدیر با عنوان عید تا عید خبر داد.

به گزارش ایسنا، تهیه‌کننده‌ برنامه طنز «خنده‌ بازار» گفت: «خنده‌ بازار» از عید قربان تا غدیر به مدت یک هفته به مناسبت ایام عید ویژه پخش می‌شود. این برنامه همچنان ریتم شاد خود را خواهد داشت و هر چند که قسمت‌های باقیمانده مناسبتی با عید ندارند؛ اما با فضایی شاد سعی دارند ایام خوشی را برای بینندگان رقم بزنند و آنها را شاد کنند.

وی با اشاره به پخش آیتم‌هایی که قرار است از عید قربان تا غدیر به روی آنتن بروند، خاطرنشان کرد: شصت جانور‌، دادگاه‌، نود‌، نوبت‌ شمار‌، مترو،‌ صف،‌ فال قهوه‌، داستان‌های باورنکردنی‌، بیمارستان‌، کلاس درس‌، به منزل برمی‌گردم‌، شونه به شونه و فیتیله از جمله آیتم‌های خنده‌بازار هستند که طی این ایام پخش می‌شوند.

شب خیز در پایان با اعلام این که «خنده بازار» عید غدیر به پایان می‌رسد، گفت: این سری از برنامه‌ «خنده بازار» که حدود هفت تا هشت قسمت است، عید غدیر به پایان می‌رسد و در حال حاضر گروه در حال استراحت هستند و اصلا مشخص نیست که برنامه ادامه داشته باشد یا خیر.

به گزارش ایسنا، برنامه «خنده بازار» به تهیه‌کنندگی فرید شب‌خیز، کارگردانی شهاب عباسی و علی شب‌خیز و مدیر تولیدی غلامرضا هاشم‌زاده برای شبکه سه سیما تهیه شده است.

یزدان فتوحی‌، سیاوش مفیدی‌، کوروش معصومی‌، سوسن پرو‌ر،‌ آرش میراحمدی‌، محمدرضا خسروی و ... از جمله بازیگران این برنامه طنز هستند.