نیکی کریمی جایزه دستاورد سینمایی را به بازیگر ایتالیایی اعطا کرد

نیکی کریمی به عنوان داور بخش رقابتی داستان بلند جشنواره فیلم ابوظبی، جایزه مروارید سیاه را به کلودیا کاردیناله بازیگر ایتالیایی اعطا کرد.

به گزارش ایسنا، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فیلم ابوظبی جمعه شب با حضور شخصیت‌های فرهنگی و هنری کشور امارات، علی الجابری مدیر اجرایی جشنواره، انتشال اتمیمی مدیر بخش سینمای عرب جشنواره، اعضای هیات داوران بخش‌های مختلف، بازیگران سینما و تلویزیون امارات و هنرمندان دعوت شده در سالن بزرگ و مجلل قصر امارات ابوظبی برگزار شد.

در این مراسم نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان ایرانی با اعطای جایزه مروارید سیاه از یک عمر تلاش بازیگر سینمای ایتالیا کلودیا کاردیناله تقدیر کرد.

قبل از برگزاری مراسم اختتامیه ابتدا اعضای اصلی جشنواره ابوظبی در مقابل دوربین شبکه‌های خبری و عکاسان حاضر در جشنواره، از روی فرش قرمز عبور کردند و در ادامه، داوران بخش‌های مختلف جشنواره از جمله نیکی کریمی به نمایندگی از سینمای ایران به عنوان داور بخش مسابقه اصلی و همچنین بازیگران و کارگردانان کشورهای مختلف جهان پا بر روی فرش قرمز گذاشتند.

در ادامه این مراسم ابتدا علی الجابری مدیر اجرایی جشنواره به ایراد سخنرانی پرداخت و در ادامه توسط اعضای هیات داوران بخش‌های مختلف، برندگان معرفی شدند و مروارید سیاه این جشنواره و جایزه نقدی را دریافت کردند.

ششمین جشنواره فیلم ابوظبی در روزهای ۱۱ تا ۲۰ اکتبر (۲۰ تا ۲۹ مهر) برگزار شد.