رادیو مهر متولد شد

رادیو مهر از این پس فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی مراکز علمی کشور را انعکاس می‌دهد. به گزارش ایسنا، معاون رسانه ملی در حوزه صدا گفت: این رادیو از این پس برنامه‌هایی را در ارتباط با فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی مراکز علمی کشور تولید و پخش خواهد کرد.

محمد حسین صوفی در مراسم اختتامیه‌ اولین سال آغاز به کار رادیو تابستانه گفت: با توجه به تجربه‌ موفقیت‌آمیز در راه‌اندازی رادیو تابستانه که موجب افتخاری دیگر برای رسانه ملی شد، تصمیم گرفتیم که ضمن حفظ مخاطبان رادیو و در آستانه‌ آغاز سال تحصیلی رادیو مهر را راه‌اندازی کنیم.

معاون صدای رسانه ملی گفت: خوشبختانه ارتباط تنگاتنگ اقشار مختلف مردم با رادیو تابستانه به برنامه‌سازان رادیو تابستانه کمک کرد تا این رادیو در طول ۹۸ روز فعالیت خود به عنوان یک رادیوی موفق در رسانه ملی نمود کند.

روابط عمومی رسانه ملی به ایسنا اعلام کرد: رادیو مهر از دیروز ـ اول مهر ماه ـ روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۵ مگا هرتز و در دو نوبت صبحگاهی از ساعت شش بامداد تا هشت صبح و عصرگاهی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب برای مخاطبان خود برنامه پخش می‌کند. ضمنا رادیو مهر از طریق گیرنده‌های دیجیتالی (ستاپ باکس)، موبایل و اینترنت تصویری به آدرس ۱۰۵۵.irib.ir برای کلیه مخاطبان این رادیو قابل دریافت است.