کمک 161 میلیون تومانی مردم به زلزله‌زدگان

پرویز پرستویی مبلغ نهایی کمک‌های نقدی مردم به زلزله‌زدگان را ۱۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

این بازیگر سینما و یکی از سه عضو ستاد کمک‌رسانی سینماگران به زلزله‌زدگان پس از پایان دو روز حضور هنرمندان در مقابل سینما آزادی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: مردم طی این دو روز حضور بسیار پررنگی داشتند که این رقم جمع‌آوری شده تنها شامل کمک‌های نقدی می‌شود و علاوه بر این، مقداری طلا، دلار و اجناس غیرنقدی نیز هدیه شده است. وی ادامه داد: تا روز شنبه حسابی سه نفره شامل اعضای ستاد (پرستویی، میرکریمی، تبریزی) باز شد و کمک‌های نقدی به آن واریز شده تا در ادامه با اعلام شماره حساب آن، این کمک‌ها ادامه پیدا کند. پرستویی درباره هزینه کردن کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان اظهار کرد: طی روزهای آینده در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد تا به بهترین شکل مورد استفاده افراد آسیب‌دیده قرار گیرد.

این بازیگر در پایان سخنانش از همه کسانی که در این امر خیر سهیم بودند، قدردانی کرد.

«رضا کیانیان» از کمک به زلزله‌زدگان گفت

رضا کیانیان در خصوص کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی، گفت: شاید کمترین کاری که می‌توانم انجام دهم این باشد که آبرویم را برای جمع‌آوری کمک به هموطنانم خرج کنم.

زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی مانند خانواده‌ و اقوام ما هستند، اگر در خانواده‌ای مصیبتی پیش بیاید، همه باید به یکدیگر کمک کنند. در حال حاضر نیز در خانواده ما مصیبتی رخ داده که همه باید کمک کنیم. وی در ادامه افزود: وظیفه همه است که در این راه کمک کنند. کمترین کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که آبرویی را که نزد مردم داریم خرج کنیم تا بتوانیم کمکی به زلزله‌زدگان بکنیم. وی در انتها گفت: با این کمک‌ها چیزی درست نخواهد شد، اما شاید کمی قلب‌شان آرام شود و بدانند که همه افراد جامعه به فکر آنان هستند.