مراسم نکوداشت زنده‌یاد کیومرث پوراحمد امروز یکشنبه برگزار می‌شود. بر اساس اعلام خانه سینما این مراسم از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ صبح در مسجد جامع شهرک غرب برپا خواهد شد. مرحوم کیومرث پوراحمد کارگردان سینما و تلویزیون صبح روز ۱۶ فروردین‌ماه در ۷۳سالگی درگذشت.

 

فیلم سینمایی «رویای کاغذی» به کارگردانی علی عطشانی و سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی صدرا درودیان همایونی و کسری درودیان همایونی در چهل و سومین حضور بین‌المللی خود، برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم کلاه سیاه مجارستان شده است. جشنواره فیلم کلاه سیاه مجارستان جشنواره‌ای یک‌ماهه است که به فیلم‌هایی از سراسر جهان اختصاص دارد. این جشنواره با هدف نمایش آثاری از استعدادهای تازه فیلمسازان بدون توجه به سن یا موضوع برگزار می‌شود و با نوآوری و خلاقیت، کار فیلمسازان در سراسر جهان را برجسته می‌کند. هدف این جشنواره نمایش و حمایت از آثاری است که پتانسیل واقعی فیلمساز را نشان می‌دهند و قصد دارد فضایی ایجاد کند که در آن خلاقیت‌ها نگران تمام معیارهایی نباشند که هالیوود ایجاد کرده است.

 

مجموعه داستانی «ساعت صفر» تا چهارشنبه ۲۳ فروردین‌‌ماه، ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود. این سریال سال ۱۳۹۴ برای اولین بار از شبکه سه پخش شده بود. ساعت صفر درباره سام شکرچیان مردی ۴۵ساله است که غرق در کار و تجارت است. او به واسطه ناکامی در یک معامله کلان به‌شدت عصبانی و آشفته است. این آشفتگی باعث می‌شود در راه شمال، با یک وانت تصادف کند و این آغاز ماجراست... سعید سلطانی کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و بازیگرانی چون امین زندگانی، سیاوش خیرابی، نگین صدق گویا، مارال فرجاد و محسن افشار در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.