قاعده بازی به تلویزیون آمد

شبکه‌های تلویزیونی در ایام تعطیلات عیدسعیدفطر فیلم‌های جذاب و متنوعی را برای مخاطبان خود پخش می‌کنند. به گزارش روابط عمومی سیما، تعداد فیلم‌های سینمایی در نظر گرفته شده برای این ایام به غیر از شبکه نمایش ۲۷ فیلم سینمایی و تلویزیونی است؛ تحت عناوین دو فیلم با یک بلیت، کاخ تنهایی، آخرین روز ماه، رباعی، سفر ناتمام، آلزایمر، عمارت فرنگی، به صرف شربت و شیرینی، کلیک، دایه مکفی، گلبهار، عاشقی در وقت اضافه، منظومه، ده رقمی،وایات ارپ و قاعده بازی از امروز تا دوشنبه از شبکه‌های یک، دو، سه و چهار پخش می‌شود.

شبکه یک

فیلم تلویزیونی کاخ تنهایی به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی، امروز ساعت ۱۶ پخش خواهد شد .

این فیلم از ابتدای حکومت رضاخان پهلوی اول تا سقوط پهلوی دوم با شروع انقلاب اسلامی تا سال ۱۳۵۷ را روایت می‌کند. ۳۰ دقیقه بامداد فردا فیلم تلویزیونی آخرین روز ماه به کارگردانی منوچهر‌هادی و تهیه‌کنندگی مهدی گلی‌زاده روی آنتن سیما می‌رود. امیرجعفری، ریما رامین‌فر و شهره سلطانی در فیلم تلویزیونی آخرین روز ماه به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند. فیلم تلویزیونی رباعی هم فردا ساعت ۱۶ پخش می‌شود. ۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۳۰ مرداد هم فیلم سینمایی سفر ناتمام به کارگردانی جیانگ لوی، محصول سال ۲۰۰۸ کشور چین از شبکه، یک سیما پخش خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی آلزایمر دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود. فیلم سینمایی آلزایمر به کارگردانی احمد رضا معتمدی و با بازی فرامرز قریبیان، مهدی‌هاشمی، مهتاب کرامتی و مهران احمدی در سال ۱۳۸۸ساخته شده است.

شبکه دو

فیلم تلویزیونی عمارت فرنگی به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی امروز ساعت ۱۶:۱۰ پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی به صرف شربت و شیرینی به کارگردانی‌هادی مقدم دوست هم فردا ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود. فیلم کمدی کلیک به کارگردانی فرانک کوراسی و تهیه‌کنندگی جک گیاراپوتو، محصول سال ۲۰۰۶ کشور آمریکا فردا شب ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

فیلم سینمایی دایه مکفی به کارگردانی کرک جونزو تهیه‌کنندگی لینسی دوران، محصول سال ۲۰۰۵کشورهای فرانسه، انگلیس و آمریکا هم دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ پخش خواهد شد.

شبکه سه

فیلم سینمایی گلبهار امشب ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی عاشقی در وقت اضافه فردا صبح ساعت ۱۱:۳۰ پخش می‌شود.

فیلم سینمایی منظومه به کارگردانی تاکاشی یامازاکی، محصول سال ۲۰۰۹ کشور ژاپن، فردا بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ پخش خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی ده رقمی به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی، دوشنبه ساعت ۱۱:۳۰ پخش می‌شود.

جواد رضویان، بهنوش بختیاری، رضا فیض نوروزی، مهران رجبی در فیلم سینمایی ده رقمی ایفای نقش کرده‌اند.

*فیلم سینمایی وایات ارپ به کارگردانی لارنس کاسدان، محصول سال ۱۹۹۴ کشورآمریکا، دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود.

شبکه چهار

فیلم سینمایی قاعده بازی به کارگردانی احمد رضا معتمدی، امروز ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی قاعده بازی با بازی داریوش ارجمند و جمشید‌هاشم پوردرباره مردی است که دو زن، یکی از محلات پایین شهر و یک زن نیز در محلات بالا شهر دارد و از هر کدام از این زن‌ها نیز فرزندانی دارد که از وجود یکدیگر بی‌خبر هستند.